Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Stort Tack, Höstbytesamarknaden Falköping 2017

  1. #1
    GliderKings avatar
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    181
    Jobb
    flaier
    Klubb
    Goa Gubba Flygarna Skaraborg

    Standard Stort Tack, Höstbytesamarknaden Falköping 2017

    ÅMFK m styrelsen vill passa på och TACKA samtliga; Besökare, Säljare samt våra klubbmedlemmar för att Ni ALLA gjorde årets marknad (den 14:e i rad) till en ny och underbar Hobby Fest . Stämningen var på topp och det såldes "hej vilt" och många objekt fick Nya ägare.

    Våra 2 Nya inslag; BÅT Utställning samt Hobby Auktion blev mycket uppskattat. Dom köpare som var kvar vid auktionen fick en både rolig tillställning samt så gjordes det "riktigt" goda Fynd.

    Nästa år firar vi 15 års Jubileum och som kommer att äga rum LÖRDAGEN den 27 Oktober 2018. Boka in detta datum redan nu och var ute i god tid med din Bordsbokning.

    Vi jobbar redan nu med nästa års marknad och om alla planer går i lås så kommer vi med ytterligare en NYHET. Vilket gör det än viktigare att vara ute i god tid med Er bordsbokning.

    Än en gång STOORT TACK!

    BILDER Bytesmarknaden 2017; http://hangflygning.se/?p=59224

    ÅMFK

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_20171028_100425.jpg 
Visningar:	85 
Storlek:	83,5 KB 
Id:	64184

  2. #2

    Reg.datum
    okt 2010
    Inlägg
    480
    Jobb
    Ingenjör
    Klubb
    RCFF -Ingen klubb- Bor i GBG

    Standard

    Tackar själv!

    Spenderade mer än jag planerat men mindre än jag hade velat - Karstens Simprop Big Excel var otroligt fin men hade jag kommit hem med det hålet i plånboken.... Ehmmm!

    Det såg ut som det mesta försvann under dagen. Många frestande modeller för småpengar.

    Demografin är klart enahanda, vi skojade om att det var omöjligt att hitta nån trots den lilla lokalen för alla såg precis likadana ut.

    Din ex- Fox 🦊 ligger på byggbrädan tillsammans med lite grejer från handlarna. Smurfen övertogs direkt av sjuåriga dottern. Medan jag sydde ihop smurfen målade hon cockpit åt mig...!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	C2E8696A-EA10-4295-BFF0-0BA6556AF577.jpg 
Visningar:	87 
Storlek:	43,8 KB 
Id:	64185
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	35181392-D45A-4D6B-A296-B25EEC77A76E.jpg 
Visningar:	102 
Storlek:	70,6 KB 
Id:	64186

    Kommer givetvis tillbaka nästa år om jag kan!
    Kör flygplan, med eldrift eller på hang.

  3. #3

    turbins avatar
    Reg.datum
    jun 2016
    Inlägg
    285
    Jobb
    Miljonär i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

    Standard

    Tack för mig, det här gjorde ni bra. Bra förutsättningar och många köpsugna. Nytt ställe för mig och det var bara positivt. Kommer förmodligen nästa år också.
    Mvh
    Matti

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •