Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Stora Halla 2018 inomhusflygning

  1. #1

    Standard Stora Halla 2018 inomhusflygning

    Kort film från årets inomhusflygning i Stora Halla i Degerfors.

    https://youtu.be/XdeHi46za-w

  2. #2

    Standard

    Högtid i Degerfors
    Kul att du dokumenterade denna årliga "högtid" i Degerfors!
    Du fångade en hel del av upplevelsen av att vara där, både av vad som fanns och vad som flög.
    Som alltid var det också många entusiaster som tagit sig till Degerfors och som var inspirerande både att se flyga och att prata med.
    Flygningen pågick mellan 09.00 och 23.00, men jag var bara där mellan ungefär 10.00 och 21.00, så kanske håller jag på att tackla av…

    /Bo

  3. #3

    Standard

    Tack Bos Var lika trevligt som alltid i "vårat" hörn av hallen

  4. #4

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av waqr Visa inlägg
    Tack Bos Var lika trevligt som alltid i "vårat" hörn av hallen
    Till nästa år kanske vi ska försöka informera lite bättre om den årligen återkommande "högtiden" i Degerfors?
    Jag hade intrycket att det var fler långväga gäster till inomhusföygningen förra året, än i år.

    /Bo

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bos Visa inlägg
    Till nästa år kanske vi ska försöka informera lite bättre om den årligen återkommande "högtiden" i Degerfors?
    Jag hade intrycket att det var fler långväga gäster till inomhusföygningen förra året, än i år.

    /Bo
    Absolut, håller med dig. Uppslutningen var lite sisådär i år. Vi får hoppas att det bara var tillfälligt.

  6. #6

    pgrtss avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    2 017
    Jobb
    Hobbyforskare
    Klubb
    Ripa MFK SWE-68159

    Standard

    TIPS - hör av er i god tid till SMFF webredaktör för att få in bild och kalenderinformation. Bredd kanske kan hjälpa till som de gör på Bosön?
    ___________________
    patrik@pgdata.se

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •