Reklam

Resultat 1 till 5 av 5

mne: Test av "drnare" i Rd & Rn.

Reg.datum
    Apr 2009
    Inlgg
    1 495
    Klubb
    Karlstads MFK

Standard Test av "drnare" i Rd & Rn.

Hej,
    Jag prenumererar p Rd & Rn och jag blev ganska frvnad nr senaste numret (nr 3 2018) damp ner i brevldan igr. Test av drnare. Lite ovntat. Jag flyger inte multikopter sjlv (annat n en liten Traxxas La Trax Alias, som jag skojflyger med lite ibland sen ngra r tillbaka). Men det var nd intressant att lsa Rd & Rns test av drnare (multikoptrar i detta fall). DJIs drnare/multikoptrar lg i topp i testet med Maveric Pro ttt fljd av Phantom 4. GoPros Karma 5+Hero 5 lg bland de smre trots ett ganska hgt pris. DJI's olika multikoptrar i testat la beslag p plats 1-5 (av 11) bland de testade drnarna.

/Bo

Standard

Har inte sjlv tidningen, men det skulle vara intressant att veta om dom ven tar upp regler och lite var och hur man fr och br flyga eftersom det r en viktig del fr att kunna anvnda maskinen.
    /Jonas

Skickat frn min SM-A310F via Tapatalk

Thomass avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlgg
    6 336
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malm Radioflygsllskap

Standard

Intressant!
    Dock skrivs inte namnen ut i webbversionen...

https://www.radron.se/tester/ljud--bild/dronare/
    Retroholic!

Reg.datum
    Apr 2009
    Inlgg
    1 495
    Klubb
    Karlstads MFK

Standard

Citat Ursprungligen postat av FinnbyFraggel Visa inlgg
    Har inte sjlv tidningen, men det skulle vara intressant att veta om dom ven tar upp regler och lite var och hur man fr och br flyga eftersom det r en viktig del fr att kunna anvnda maskinen.
    /Jonas
    Skickat frn min SM-A310F via Tapatalk
    Ja, de hade med en spalt "Nya regler fr drnare" p sid 25 med 13 punkter.

/Bo

Michaels avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    1 540
    Klubb
    Hglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

Standard

Bde GoPro Karma och 3DR Solo som tycks frekomma i Rd&Rns test r "utgngsmodeller" stillvida att respektive tillverkare drar sig ur drnarmarknaden. Det tycks som om DJI kopplat greppet p marknaden. De gr bra "drnare", men hur r det med service och support i Sverige?
    Ngon som vet?

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •