Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: PostNord har inte många rätt...

  1. #21
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    ..ingen som har klagat på det kinesiska nyåret ännu? Och vill man ha hit paketet fort så ta det via Feedex,DHLeller kanske TNT så kommer det fort ,dyrare samt med avgifterna utan undantag,dvs man får betala vad det kostar..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  2. #22

    Reg.datum
    aug 2013
    Inlägg
    329
    Klubb
    Trelleborgs modellflygklubb

    Standard

    Det finns transportsätt från Kina så Postnord inte blir inblandade

  3. #23

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    532
    Jobb
    Möbelmontör
    Klubb
    RFK Ikaros

    Standard

    Ett tips jag fick av senaste kontakten med tullverket var att gå in på https://moms.postnord.se/ och knappa in sändningsnummer samt ditt postnummer.
    Om ditt paket har kommit tillräckligt långt i processen så kan du få betalningsinfo direkt därifrån och behöver alltså inte vänta några extra dagar på SMS eller inbetalningskort.

  4. #24
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av zeno Visa inlägg
    Ett tips jag fick av senaste kontakten med tullverket var att gå in på https://moms.postnord.se/ och knappa in sändningsnummer samt ditt postnummer.
    Om ditt paket har kommit tillräckligt långt i processen så kan du få betalningsinfo direkt därifrån och behöver alltså inte vänta några extra dagar på SMS eller inbetalningskort.
    Kanon! Tackar!
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  5. #25

    Flahultarns avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    489
    Jobb
    Månsysslare
    Klubb
    RFK Skilling

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av zeno Visa inlägg
    Ett tips jag fick av senaste kontakten med tullverket var att gå in på https://moms.postnord.se/ och knappa in sändningsnummer samt ditt postnummer.
    Om ditt paket har kommit tillräckligt långt i processen så kan du få betalningsinfo direkt därifrån och behöver alltså inte vänta några extra dagar på SMS eller inbetalningskort.
    "Så snart din betalning är registrerad levererar PostNord din försändelse till dig som mottagare eller ditt ombud..."

    Jo, jag tackar, 3 veckor kanske är snart för Postnord, inte för mig... men funktionen med inbetalningssidan var bra att känna till. Kanske kan gå liiite snabbare iaf...

  6. #26

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av flygrc Visa inlägg
    Det finns transportsätt från Kina så Postnord inte blir inblandade
    Detta erfor jag då jag hade lite brått o få grejerna hem vid sista beställningen.

  7. #27

    Standard

    Skulle hämta paket idag enligt avi, kommer dit- vi har inget paket. Efter två timmar i telefonkö, oj vi har skickat avin förtidigt, paketet kommer först om ett par dagar.

    Hur kan det göra så, lastat av och på igen?

    Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

  8. #28

    kay.kruts avatar
    Reg.datum
    jan 2007
    Inlägg
    910
    Jobb
    Glad pensionär.Oförbätterlig optimist.
    Klubb
    SMFF.RCFF. Trelleborgs Modellflygklubb. Östersunds Modellflygklubb.

    Standard

    Välkommen i gänget! Det har hänt mig två gånger, senast fick jag vänta tre dagar på att Post Mord skulle hitta mitt paket. Avin utskickad men inget paket fanns på utlämningsstället. Tre dagar senare anlände paketet dit!

    Kay krut

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •