Reklam

Resultat 1 till 3 av 3

mne: Sensommartrff p Hedlanda

Bjs avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlgg
    336
    Jobb
    Sjukpnsjonr
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

Standard Sensommartrff p Hedlanda

Torsdag till sndag 9-12 augusti hller vi i Bj's Modellflyg Klubb en sensommartrff p Hedlanda flygflt. Alt och alla r vlkommen, el, metanol, bensin, jet, flygplan, helikopter, drnare.

Finns mjlighet fr husvagn/husbil 150.-/dygn​​​​​​​​​​​​​​​​ inklusive el, toa och dusch.

ppen kaf dagtid.
    Mvh
    Bjarne Kvilvang

Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    Fr nrvarande har jag ungefr 20 flygplan i hangaren, spnnvidd frn 50 cm till 250 cm.

Blir mycket glad om ni vill prenumerera p min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare mnad.

Bjs avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlgg
    336
    Jobb
    Sjukpnsjonr
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

Standard

Transportstyrelsen har infrt nya regler fr modellflyg. Man ska ha giltig ansvarsfrskring och max 120m flyghjd och max modellvikt 7kg, modellen skall vara mrkt med namn och adress.

Hedlanda flygplats har utvidgad flyghjd p 300m och max vikt p 25kg gllande under denna trffen d Bj's Modellflyg Klubb som RCFF registrerad klubb anordnar denna trffen.

Svenska piloter mste vara registrerad som medlem via RCFF eller SMFF, norska piloter mste kunna uppvisa en giltig ansvarsfrskring.

Glm inte att mrk alla modeller med namn, adress och telefonnummer, en liten lapp eller visitkort i modellen

Hr r en google maps lnk s att om ngon r sugen och osker vart det r kan kolla upp lite avstnd det r att ka.

Google Maps lnk:
    https://goo.gl/maps/TjGCnMbcNn32
    Mvh
    Bjarne Kvilvang

Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    Fr nrvarande har jag ungefr 20 flygplan i hangaren, spnnvidd frn 50 cm till 250 cm.

Blir mycket glad om ni vill prenumerera p min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare mnad.

Reg.datum
    Jun 2016
    Inlgg
    95
    Jobb
    Miljonr i tid
    Klubb
    MFK Skvadern Sundsvall

Standard

Trevligt att ni kr p, r tyvrr i Dala-Jrna p flygfesten. Kommer nog i september istllet

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •