Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Maiden på ST Salto

  1. #1
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard Maiden på ST Salto

    Fick köpt denna underbara lilla modellen begagnat, ett litet segelplan med ett vingspann på 180 cm och en liten infällbar EDF motor. Detta är min allra första flygning med denna modellen, dock i lite hård vind 5-6ms med kastvindar upp mot det dubbla.

    Hoppas ni tycker om videon.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

  2. #2

    rwr43s avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    111
    Jobb
    Verkstadschef
    Klubb
    MFK Skvadern

    Standard

    Hej Bjarne! när vi träffades i Hede för ett tag sen så filmade ni en av mina flygningar med min Sebart Sukhoi 29 2.6m du har inte möjlighet att lägga upp den...... lite nyfiken då man sällan får se film på sina flygningar

    Mvh Robert

  3. #3
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rwr43 Visa inlägg
    Hej Bjarne! när vi träffades i Hede för ett tag sen så filmade ni en av mina flygningar med min Sebart Sukhoi 29 2.6m du har inte möjlighet att lägga upp den...... lite nyfiken då man sällan får se film på sina flygningar

    Mvh Robert
    Det kommer Robert, din Sukhoi ligger i mappen med dom filmer som skall redigeras och läggas ut. Problemet är att den datorn jag använder är min mediedator och våran tv som är datorns skärm har tyvärr lagt av. Har nu satt dit en annan TV men den fungerar bara sådär. Men om allt löser sig så kommer jag igång igen med redigeringen nu under helgen.
    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •