Reklam

 
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Maiden Gula Faran (Yellow Danger)

  1. #1
    Bjs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    388
    Jobb
    Sjukpänsjonär
    Klubb
    Bj's Modellflyg Klubb (Sveg)

    Standard Maiden Gula Faran (Yellow Danger)

    Äntligen fick jag möjligheten att maiden denna skönhet som inte har flugit på cirka 30 år. Har hoppats att med OS FS-91 Surpass 4-takts att det skulle vara tillräckligt med motor för att kunna pysa runt 1/4 gas, och det stämde helt perfekt. Lite över tomgång med det fantastiska ljudet från 4-takten kan jag slappna av till 210% och bara njuta av allt och bara pysa runt med modellen. Denna modell kommer att vara perfekt för de vackra sommarkvällarna.

    Modellen är en total hembyggnad så inget varumärke, ritningar eller något av det. Modellen är byggd efter en full skala som heter "Gula Faran". Du kan hitta mer info om modellen på min Instagram eller på Bj's Modellflyg Facebook-grupp samt fler bilder. Direktlänkar till Instagram och Facebook hittar ni under videon på Youtube.

    Om ni tycker om mina videos så kan ni supportera mig med att köpa mig en koppa kaffe, klicka bara på länken i texten under videon på YouTube.

    Prenumerera gärna på min Youtube-kanal så missar du inga videos.......

    Hoppas ni tycker om videon.

    Mvh
    Bjarne Kvilvang

    Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
    För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.

    Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.

  2. #2

    Reg.datum
    jan 2014
    Inlägg
    153
    Jobb
    Mjukvaruutveckling
    Klubb
    AKMG

    Standard

    Fin flygning. Lyxig startbana

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •