Reklam

Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: 2st mottagare Futaba FASSTest R7008SB

Standard 2st mottagare Futaba FASSTest R7008SB

Jag har två mottagare till salu, bara mottagare så inga kontakter eller liknande. Den ena mottagaren är höljet tejpat på för att hålla ihop det. Dom fungerar som dom ska.

800:- + frakt för båda.

Standard

Hej.
    Är den tejpad för att den varit med om en krasch?

Standard

Nä den är tejpad för att jag körde utan case på den i min drönare och jag råkade väl bryta dom små snäpplåsen på den när jag öppnade.

Edit: Eller jag kollade lite närmare på den nu och kom ihåg att det var för att jag hade satt fast den med dubbelhäftande tejp så det inte gick att få loss den. Det var nog då det hände att höljet sprack. Men en av dom är körd i drönare utan hölje, vet dock inte vilken det var.

Standard

Såhär ser dom ut, lite limrester från dubbelhäftande tejp på undersidorna. Det är ca 1/3 av nypriset så det är ju inte nyskick såklart
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	RX-2.jpg 
Visningar:	81 
Storlek:	193,1 KB 
Id:	71207Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	RX-1.jpg 
Visningar:	65 
Storlek:	161,7 KB 
Id:	71208

Standard

Lägger till en S-BUS mottagare också som fungerar med FASST. Perfekt i drönare som har S-BUS in.
    Jag hittade också en extra FASST antenn som satt original på en mottagare jag hade i en båt, bytte till en längre antenn så detta är originalet.
    Alltså 800:- + frakt för alla tre mottagarna och extra antennen(jag kan inte svära på att antennen passar någon av just dessa mottagare så den är från en surface-mottagare, men troligen passar den).

Detta säljes eftersom jag bytt till T-FHSS, kan eventuellt byta emot T-FHSS eller S-FHSS mottagare, intresserad av både surface och air.

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	RX-3.jpg 
Visningar:	25 
Storlek:	149,1 KB 
Id:	71361

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •