Reklam

Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: GepRC Phoenix 2,5" med tillbehör

Standard GepRC Phoenix 2,5" med tillbehör

Hej,

Säljer en quadcopter pga förändring i mina flygvanor. Det är ”racing” eller ”freestyle” quad, byggd av mig. Den är på 2,5” storlek, dvs propellern har en diameter av 2,5”.

Jag har utgått från en GepRC Phoenix 2,5”, men har ändrat på vissa komponenter och har byggt en skräddarsydd quad till slut.

Chassin är en GepRC Phoenix 2,5”
    Motorerna är GepRC 1206 på 4500 kv
    Flight controller, ESC och VTX finns i en stack, GepRC Stable F7. Den är rätt intressant, har dubbla gyroskoper, samt F7 processor. VTX’en har en hel del inställningar och en ganska robust antenna. ESC’n är klart väldimensionerad, har stabila funktioner
    Mottagaren är en FrSky XM+, det går att uppdatera till ACCESS i fall man har en sådant radio
    Batterier: 4 stycken GNB 3S 550 mAh 80C med XT30

Enligt mina loggar har jag flugit cirka 8 gånger med den. Så batterierna har inte gått genom många cykler. Jag har alltid lagrat batterierna på ”storage charge”, de är inte uppblåsta. Jag har inte skadat batterierna, så de befinner sig i gott skick.

Har en hel del propeller satser som följer med.

Har även en FrSky Taranis Q X7 fjärrkontroll (eller sändare) i vit färg. Den har gått cirka 1 år och funkar bra. Har massor av funktioner och är lätt att programmera pga scrollhjulet. Den funkar bra med alla ”tinywhoops” med SPI FrSky inbyggd mottagare på D8 protokollet. Om man har de nyare FrSky radios med ACCESS protokoll då har man svårt att flyga whoops. Denna kan köra whoops.

Pris förslag enligt nedan. Jag är öppen för diskussion, men inom en rimlig marginal. Tar gärna Swish. Bor Norra Hisingen.

Vid seriöst intresse visar jag gärna funktionen på quad’en och radion (att de flyger och FPV systemet matar ut bildsekvens).

Föredrar att allt köpes i ett paket:

Quad 2500 SEK, batterier 300 SEK
    Taranis Q X7 400 SEK.
    Totalt 3000 SEK.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	GepRC Phoenix 2.jpg 
Visningar:	57 
Storlek:	116,6 KB 
Id:	72416   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	GepRC Phoenix.jpg 
Visningar:	42 
Storlek:	98,3 KB 
Id:	72415  

Standard

Allt är såld nu.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •