Reklam

Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Fatshark v3 Dominator FPV goggles

Lightbulb Fatshark v3 Dominator FPV goggles

Hej,

Säljer en Fatshark Dominator v3 FPV goggles med tillbehör.

Goggles'en har stått på hyllan hos en jobbkamrat cirka 2 år, han har bara provat på de, sedan blev rädd av quadcoptern och ställde de.

Jag har köpt de i april 2020 av honom. Så skicket är i stort sätt nyskick.

Har använt de kanske 20 gånger sedan dess. Har alltid förvarat de i lådan, var noga med att inte låta Solen skina på linsen.

Jag har original modulen kvar med omni antennen. Men jag har köpt till en Eachine PRO58 modul som har fått Achilles firmware. Den ger väldigt stabil och bra funktionalitet med utmärkt mottagning.

Har 2 stycken RHCP Foxeer Lollipop 3 (2.5 dBi) och en MenaceRC Pico patch även.

Har köpt Fatshark 18650 case och en bredare iFlight headband till det. Vid behov kan jag lägga till 2 stycken kvalité 18560 celler.

Har NewBeeDrone Max Comfort Foam Cushion monterat för ökad komfort. Man får ingen lilght leakage och det blir inte svettigt.

Eftersom skicket är väldigt bra och du kan få en full uppdaterad goggles tänkte jag på 2500 SEK som pris.

Det går att förhandla inom rimlig marginal, men kompispris och sista priset frågor undanbedes.

Vid seriöst intresse kan jag visa att de fungerar.

Föredrar Swish. Föredrar hämtning.
    Bor Tuve, Norra Hisingen i Göteborg.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	P1110675_DxO.jpg 
Visningar:	26 
Storlek:	51,3 KB 
Id:	72433   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	PXL_20210124_134740418.jpg 
Visningar:	23 
Storlek:	150,3 KB 
Id:	72434   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	PXL_20210124_135204230.jpg 
Visningar:	22 
Storlek:	211,4 KB 
Id:	72435  

Standard

De sålda nu, admin kan vänligen stänga tråden.

MVH,
    Akos

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •