Reklam

 
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Kobra

  1. #1
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard Kobra

    Kan vara mycket intressant i titta på:
    http://www.svt.se/kobra/19-mars
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  2. #2

    Standard

    Kan bli intressant men kommer säkert att bli ganska sensationsinriktat liknande dess avsnitt avseende 3d-printing.

  3. #3

    Standard

    Verkar intressant! Är alltid roligt att se på sådant man redan kan

  4. #4

    Standard

    Hrmm, lyckades missa allt utom de sista minutrarna. Får väl se det på SVT Play vid senare tillfälle.

  5. #5

    Standard

    Den nya typen av Hemglassbil var bäst!
    Annars så var det kanske inget nytt för någon som är någorlunda initierad..

    http://www.svtplay.se/video/1906499/...nda-eller-goda
    Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

  6. #6
    PinDukes avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    497
    Jobb
    Tangentbordstryckare
    Klubb
    South of Heaven

    Standard

    Tyckte det var ett bra reportage som drog en ganska tydlig skiljelinje mellan militära drönare och kommersiella "drönare".

  7. #7

    Standard

    Håller med, de lyckades balansera de olika delarna bra på de 28 minuter programtid som de hade tillgång till.
    Nu vill jag se lite filmer när folk dansar med sina multis här på forumet! Let's dance tävling?
    Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

  8. #8

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Medeashusse Visa inlägg
    Håller med, de lyckades balansera de olika delarna bra på de 28 minuter programtid som de hade tillgång till.
    Nu vill jag se lite filmer när folk dansar med sina multis här på forumet! Let's dance tävling?
    Vet inte men så nära propparna anser ja nog inte faller inom våra säkerhetsregler. Dessutom om nått händer med propparna så kan de göra hyfsad skada i ansiktet.
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  9. #9

    Standard

    Ursäkta min dåliga Franska, förslaget om Let's dance tävling var menat som ett SKÄMT utan något djupare hänsynstagande till säkerhetsregler.
    Naturligtvis vill jag inte uppmana någon till att utsätta sig för sådana risker........


    Ehhhh....
    Senast redigerat av Medeashusse den 2014-03-21 klockan 02:12.
    Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •