Reklam

 
Sidan 5 av 11 FörstaFörsta 12345678910 ... SistaSista
Resultat 81 till 100 av 218

Ämne: Hej är ny och vill ha hjälp!!

  1. #81
    jocke1963s avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    2 720
    Jobb
    Datanisse
    Klubb
    rcff

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ben Visa inlägg
    Hur mkt kostar de där grejerna du sa...
    T.ex:
    radio med mottagare
    fartreglage
    lipoack
    ”Vir prudens non contra ventum mingit”

  2. #82

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jocke1963 Visa inlägg
    Ja du, varför sitter ungdomarna inne vid datorn nu när de har sommarlov och det är fint ute...? Vi har ju en ursäkt när vi e tvungna att vara på jobbet o slita ihop till deras fickpengar...
    Ack så rätt så rätt
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  3. #83

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jocke1963 Visa inlägg
    Ja du, varför sitter ungdomarna inne vid datorn nu när de har sommarlov och det är fint ute...? Vi har ju en ursäkt när vi e tvungna att vara på jobbet o slita ihop till deras fickpengar...
    hmm så är det nästan inte här själv så får jag slita också för att få mer fickpengar jag har jobbat idag att dela ut reklam och de är inte roligt i de här vädret.
    //Micke B

  4. #84
    ronas 22s avatar
    Reg.datum
    jan 2009
    Inlägg
    104
    Jobb
    skolan
    Klubb
    mfk stratos

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av M.B Visa inlägg
    hmm så är det nästan inte här själv så får jag slita också för att få mer fickpengar jag har jobbat idag att dela ut reklam och de är inte roligt i de här vädret.
    jag kan bara hålla med mb fick också dela reklam för att få i hop lite extra fickpengar
    /ronas kockaya
    mfk stratos

  5. #85
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av M.B Visa inlägg
    hmm så är det nästan inte här själv så får jag slita också för att få mer fickpengar jag har jobbat idag att dela ut reklam och de är inte roligt i de här vädret.
    Stackars barn... undrar hur din far tänker när han skickar ut dig att slita i solen denna heta dag. Vore ju bättre han skickat med lite glasspengar och kört ner dig till stranden

    /Martin

  6. #86

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sigun Visa inlägg
    Stackars barn... undrar hur din far tänker när han skickar ut dig att slita i solen denna heta dag. Vore ju bättre han skickat med lite glasspengar och kört ner dig till stranden

    /Martin
    hahahaha tyvärr så var de mitt fel att jag börja måste nog ta sommarlov snart från de Han har inte råd längre att ge mig glasspengar
    //Micke B

  7. #87

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av M.B Visa inlägg
    hahahaha tyvärr så var de mitt fel att jag börja måste nog ta sommarlov snart från de Han har inte råd längre att ge mig glasspengar
    Nä just det alla mina pengar går oavkortat till mina nya roliga projekt
    Ahh Fokker dr1 ohhhh Piper pawne on floats.
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  8. #88

    Standard

    DELA ut reklam? får man pengar av det Vaarrtt ska man anmäla sig !! äntligen ett sätt att vara ute

  9. #89

    Standard

    lipoaken finns de ingen billigare sån o.o?

  10. #90

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ben Visa inlägg
    DELA ut reklam? får man pengar av det Vaarrtt ska man anmäla sig !! äntligen ett sätt att vara ute
    Bara att gå in på http://www.utdelare.s-post.se/Vaelkommen
    varning!! man får inte mycket pengar av de.
    Sen måste man va en viss ålder kommer inte ihåg vilken
    //Micke B

  11. #91

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av M.B Visa inlägg
    Bara att gå in på http://www.utdelare.s-post.se/Vaelkommen
    varning!! man får inte mycket pengar av de
    Näe men frisk luft och pengar att betala av till sin otroligt snälle FAARSCHA (Goldmember)
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  12. #92

    Standard

    de vill ha 13 och uppåt jag e 12 blir 13 i år men räknar de året?

  13. #93

    Standard

    Det är väl bara att fråga dom eller ?
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  14. #94

    Standard

    det är grejen att ska åka till iran om en vecka ._:

  15. #95

    Standard

    och de kommer svara mailet säkert om en vecka

  16. #96

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ben Visa inlägg
    och de kommer svara mailet säkert om en vecka
    ?
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  17. #97

    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    1 425
    Klubb
    Väsby Modellflygare

    Standard

    Hej!
    Den kärran är inte lämplig att börja med!!!!!!!!!

    Som jag sagt tidigare! Eftersom du bor i Kista...Kom ut till oss i Upplands Väsby (Väsby modellflygare) så får du provflyga och se vad modellflyg handlar om.

    Det finns en massa flygplan som är bara "leksaksplan" som "silverlit" och liknande som du hittar på Teknikmagazine och Biltema för 300:--700:- ,men det är bara "leksaker" som kan flygas av vem som helst utan några kunskaper. Riktiga ,"hobby" flygplan, kräver kunskaper för att flygas!!
    Så vad är det du vill ha ??

    Hobbyflygplan kommer nästan alltid utan radio och motor! Som hobbyflygare väljer man sådana saker själv!

    Ett hobbyflygplan har en räckvidd på ca 2-3km. det betyder att planets radio har den teoretiska räckvidden. Ett leksakflygplan har kanske 100-200m räckvidd.

    Radion till ett hobbyflygplan kan tas ur planet och monteras i ett annat plan ...det går vanligtvis inte med radion i leksaksplanet.

    Ett hobbyflygplan kan ofta startas och landas från en startbana då planet är ganska stort, från ca 1m till 2m spännvidd , ett leksakplan är ofta betydligt mindre.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tn_Grand Chelem V-2.jpg 
Visningar:	112 
Storlek:	24,2 KB 
Id:	6052   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tn_JR X9303.jpg 
Visningar:	117 
Storlek:	20,4 KB 
Id:	6053  

  18. #98

    Standard

    http://www.airmedia.se/index.php?act...&productId=402 är denna flygplan bra elr är de leksak som ni säger

  19. #99
    Potetas avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    613
    Jobb
    Elektriker och ägare till www.jorgensel.se
    Klubb
    Klubblös

    Standard

    Ben, jag har läst hela tråden och måste ge de som hjälper dig beröm för deras tålamod. Jag vet att du "bara" är 12 år men du måste börja läsa de svar som dina kompisar på forumet ger dig.
    När man är 12 år så klarar man av betydligt mer än vad du visar.

    Glöm hela idén med att försöka köpa ett plan via internet och flyga det själv. Det kommer inte att lyckas, tro mig.
    Jaka har gett dig flera fina erbjudanden om att hjälpa dig upp i luften och du har inte ens svarat på om du vill ha hjälp med det eller inte. Dålig stil om du frågar mig.

    Alla här inne vill inget hellre än att hjälpa dig med flygningen men du måste bjuda till och börja läsa vad vi skriver, inte bara ställa nya frågor hela tiden.

    Planet du frågade om sist är ingen leksak men kan inte flygas utan att du köper till servon och motorer m.m. för kanske 2000-3000 kr.

    Mvh
    Gringubben Poteta
    Nytänd flygare!
    (Nu även med elvisp!)

  20. #100

    Standard

    jag vill ju gärna gå ut där jaka säger men jag vill lära mig på mitt eget flygplan

Liknande ämnen

  1. Flyga var man vill?
    Av gufon i forum Allmänt om flyg
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-11-26, 19:06
  2. Hjälp jag vill ha en Goldwing MX-2
    Av tedeman1998 i forum Allmänt om flyg
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 00:58
  3. Ny inom FPV, Vill ha hjälp
    Av Elia i forum FPV Allmänt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 00:16
  4. Detta vill jag ha
    Av donnie i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 15:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •