Reklam

 
Sidan 4 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 61 till 80 av 90

Ämne: FPV multirotor träff i Skanör 4/7

  1. #61

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HangerS Visa inlägg
    Tack =)
    Vi har tre flaggor. Tar med dom på lördag om det behövs.
    Använder 4meters fladen metspö som stomme köpta på ö&b för 65:- och det funkar kanon.
    Fäster dom i träpålar med två spännband.
    Det hade varit super!, Så fixar jag 4 stycken till :-)
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  2. #62
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  3. #63

    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    235
    Jobb
    IT-Operations @ Axis Communications
    Klubb
    MFK Viking

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    Ja dessa egentligen: http://www.öob.se/fritid/fiske/mete/...ishing-1000651
    Men det är nog bara färgen som skiljer =)

  4. #64

    Standard

    Om det är någon som kör från Malmö på lördag och har plats i bilen åker jag mycket gärna med.

  5. #65

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av vagaboga Visa inlägg
    Om det är någon som kör från Malmö på lördag och har plats i bilen åker jag mycket gärna med.
    Där går annars gott om trafik, https://www.google.dk/maps/dir/55.60...!4m1!3e3?hl=en
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  6. #66

    Standard

    En liten headsupp för er som kör från Malmö. Falsterbo horseshow börjar nu på Lördag vilket kommer att ge otroliga köer från Malmö ner till Skanör & Falsterbo. Var ute i god tid. För er som bor i Malmö vill jag rekommendera att köra säg 08:00 bara för att vara på säkra sidan.
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  7. #67

    lassebetongs avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    1 257
    Jobb
    Fabriksbetongsprocesstekniker
    Klubb
    Tranås MFK, Ödeshögs MFK

    Standard

    Tyvärr så hinner jag nog inte titta förbi. Konfirmationen börjar nog runt kl 11:00 tror jag och sedan går nog dagen åt.
    Flyger ni något på Söndagen också?
    //Lasse

  8. #68

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av lassebetong Visa inlägg
    Tyvärr så hinner jag nog inte titta förbi. Konfirmationen börjar nog runt kl 11:00 tror jag och sedan går nog dagen åt.
    Flyger ni något på Söndagen också?
    Ok, det var ju synd. Det är inte planerat så. Men det kommer garanterat fler gånger
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  9. #69

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    En liten headsupp för er som kör från Malmö. Falsterbo horseshow börjar nu på Lördag vilket kommer att ge otroliga köer från Malmö ner till Skanör & Falsterbo. Var ute i god tid. För er som bor i Malmö vill jag rekommendera att köra säg 08:00 bara för att vara på säkra sidan.
    Tack för heads up!

  10. #70

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    En liten headsupp för er som kör från Malmö. Falsterbo horseshow börjar nu på Lördag vilket kommer att ge otroliga köer från Malmö ner till Skanör & Falsterbo. Var ute i god tid. För er som bor i Malmö vill jag rekommendera att köra säg 08:00 bara för att vara på säkra sidan.
    Urk, antar att det är ännu värre om man kö från helsingborg då.
    Finns där någa alternativa vägar som man kan ta?

  11. #71

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Xermalk Visa inlägg
    Urk, antar att det är ännu värre om man kö från helsingborg då.
    Finns där någa alternativa vägar som man kan ta?
    Absolut, men det är inte alltid garanterat snabbare.

    https://www.google.dk/maps/dir/''/Ty...!1m0!3e0?hl=en
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  12. #72

  13. #73

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av soulsurf Visa inlägg
    jajamen, var ute i god tid. Jag är på klubben från klockan 08:00 och sätter upp grejer. för er som är morgon pigga. :-)
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  14. #74
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Jag backar då jag ändå ändå inte skulle tävla, jag är allergisk mot köer och är ingen morgonmänniska. Det blir Åhus för min del med Foxen. Lycka till på den sista fina dagen, vi ses nästa gång.
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  15. #75

    Reg.datum
    jun 2013
    Inlägg
    361
    Jobb
    Grafiker
    Klubb
    Hökaklubben - Halmstad

    Standard

    Ser lite mörkt ut hurvida jag och Jonas kan komma denna gånge njust nu också då han har jour för jobbet i helgen å måste vara i närheten tyvärr. :< Vi får se.
    ________________________________________
    Mina maskiner

  16. #76

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kenneth E Visa inlägg
    Jag backar då jag ändå ändå inte skulle tävla, jag är allergisk mot köer och är ingen morgonmänniska. Det blir Åhus för min del med Foxen. Lycka till på den sista fina dagen, vi ses nästa gång.
    Tävling var nog inte direkt tanken, jag tänker mig att vi kör "open track day" men det bli väl säkert en och annan tävling :-)
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  17. #77

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Zallisen Visa inlägg
    Ser lite mörkt ut hurvida jag och Jonas kan komma denna gånge njust nu också då han har jour för jobbet i helgen å måste vara i närheten tyvärr. :< Vi får se.
    Till nästa gång annars. Nu när vi har en bana att sätta upp så kan vi egentligen ta vilken helg som helst
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  18. #78

    Standard

    Hejsan! Måste tyvärr meddela att jag inte kommer till träffen idag. Stannar istället hemma och tar hand om en stycken sjuk son. Öroninflammation. Jag hade sett fram emot att ses och jag hoppas ni får en kanondag!

    Må ingen fastna i bilkön.

  19. #79

    Standard

    Får passa på att tacka alla för en otroligt trevlig dag med många brutna proppar och en väl begravd mobious kamera :-)

    Hoppas ni hade trevligt så får vi snart finna ett nytt datum!
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  20. #80

    lassebetongs avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    1 257
    Jobb
    Fabriksbetongsprocesstekniker
    Klubb
    Tranås MFK, Ödeshögs MFK

    Standard

    Låter som om ni haft en bra dag. Vädret har ju varit fantastiskt här i Höllviken idag så det borde ju även ni haft.
    Verkar inte ha varit galet långa köer förbi här heller, men kan ju ha missat det.
    //Lasse

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •