Reklam

 
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 90 av 90

Ämne: FPV multirotor träff i Skanör 4/7

  1. #81

    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    235
    Jobb
    IT-Operations @ Axis Communications
    Klubb
    MFK Viking

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    Får passa på att tacka alla för en otroligt trevlig dag med många brutna proppar och en väl begravd mobious kamera :-)

    Hoppas ni hade trevligt så får vi snart finna ett nytt datum!
    Det är vi som ska tacka för en ruggigt bra dag. Bra uppstyrt! Kommer gärna fler gånger.
    Här är mitt bidrag från dagen (också bildbevis på att jag inte körde in i flaggan) =p


  2. #82

    Standard

    Tack som fan Peter för bra organisation och tack Skanör Falsterbo MSK för lån av flygfält! Och tack alla piloter för en grym ,varm dag, jag hade skit kul!

    /Oden, QAV250

    ps. Inte ett enda propellerbyte trots en j'vla massa kraschar Surveilzone's proppar är verkligen sega.

  3. #83

    Standard

    Själv har man bara 2 påser 5040R kvar efteråt.
    Får nog testa att kapa ner 6040 till 5040.

  4. #84

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Xermalk Visa inlägg
    Själv har man bara 2 påser 5040R kvar efteråt.
    Får nog testa att kapa ner 6040 till 5040.
    Han säger på slutet att dom kapade 6" inte var lika tåliga som 5", men dom är säkert bättre än hq iaf, dom går ju av av rädsla för att träffa marken

  5. #85

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HangerS Visa inlägg
    Det är vi som ska tacka för en ruggigt bra dag. Bra uppstyrt! Kommer gärna fler gånger.
    Här är mitt bidrag från dagen (också bildbevis på att jag inte körde in i flaggan) =p

    Jag gillar att det är mig du hänger efter hela tiden. Anledningen till jag vet det är för att efter min crash då jag tappade min spiro antenn, var jag nog den endaste som fick använde en orginal plastbit till anten
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  6. #86

    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    235
    Jobb
    IT-Operations @ Axis Communications
    Klubb
    MFK Viking

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    Jag gillar att det är mig du hänger efter hela tiden. Anledningen till jag vet det är för att efter min crash då jag tappade min spiro antenn, var jag nog den endaste som fick använde en orginal plastbit till anten
    Så du erkänner att det va du som "fuskade" och körde över portarna

  7. #87

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HangerS Visa inlägg
    Så du erkänner att det va du som "fuskade" och körde över portarna
    haha för det gjorde jag! Efter 8 stycken proppellrar en tappad mobious och 2 brutna video sändare så ja!
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  8. #88

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HangerS Visa inlägg
    Så du erkänner att det va du som "fuskade" och körde över portarna
    haha för det gjorde jag! Efter 8 stycken proppellrar en tappad mobious och 2 brutna video sändare så ja!

    MEN GODA NYHETER! Bertil ringde precis, han hade tydligen hittat min mobious i en hästhage innan regnet kom! så jävla nice. Alla filmer var intakta inklusive kameran!
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

  9. #89

    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    235
    Jobb
    IT-Operations @ Axis Communications
    Klubb
    MFK Viking

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Peter Frank Visa inlägg
    haha för det gjorde jag! Efter 8 stycken proppellrar en tappad mobious och 2 brutna video sändare så ja!

    MEN GODA NYHETER! Bertil ringde precis, han hade tydligen hittat min mobious i en hästhage innan regnet kom! så jävla nice. Alla filmer var intakta inklusive kameran!
    Gott!
    Om ni hittar en TBS Jelloguard så blev jag av med en =)

  10. #90

    Standard

    Blir det fler träffar, missade ju tyvärr denna =(

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •