Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: readymaderc leveranstid

  1. #21

    Standard

    kollade frakt kostnaden för en grej förra veckan och då låg den på 7 dollar. Och igår när jag beställde den så låg frakten på 24. Flat rate USPS verkar vara det billigaste just nu.... Synd


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #22

    Standard

    Är det en dyrare beställning tar jag USPS Express = EMS då jag litar mer på den. Aldrig haft problem med EMS.
    Mindre beställningar kör jag First class international.

  3. #23

    Standard

    Har lagt 3 stycken beställningar från RMRC, samtliga med den billigaste USPS frakten.

    Alla paket var hemma hos mig inom 6 dagar, otroligt bra med tanke på att det var den billigaste!

    Sen märker de paketen med mycket lägre summor så de flög rätt genom tullen! (Modigt förövrigt då man inte själv ber dem att skriva ner värdet ;/^^

  4. #24

    Standard

    på hobbyking kan man ju skriva summan som mindre. Undrar vad som skulle hända om tullen upptäcker det? Hela grejen med slippa tull är ju att "fuska" lite med värdena. Det borde dem väl nästan veta om och det kan väl inte vara en kriminell handling?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #25

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kvaddcopter Visa inlägg
    Har lagt 3 stycken beställningar från RMRC, samtliga med den billigaste USPS frakten.

    Alla paket var hemma hos mig inom 6 dagar, otroligt bra med tanke på att det var den billigaste!

    Sen märker de paketen med mycket lägre summor så de flög rätt genom tullen! (Modigt förövrigt då man inte själv ber dem att skriva ner värdet ;/^^
    Låter lovande, då kanske jag vågar mig på det också. Känns lite surt att lägga halva ordervärdet på frakt.
    Tack för alla svar.

  6. #26

    Standard

    Köpte ett cc3D kort för lite mer än en vecka sen..Tog billigaste frakten,tror det var 7dollares.
    Kom på 5 dgr,o med lågt värde på paketet så det dök upp snabbt o bra!.
    Har beställt flera ggr under åren o Aldrig vart nåt bekymmer.


    //Patrik.

Liknande ämnen

  1. GoPro inköp från ReadymadeRC
    Av lahjnuz i forum Allmänt och Tips
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-01-09, 16:52
  2. Hur lång leveranstid?
    Av Robin i forum Allmänt och Tips
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 09:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •