Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Häckeberga slott i närheten

  1. #1
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard Häckeberga slott i närheten

    Var ute och filmade lite i söndags väldigt bra väder


    https://vimeo.com/groups/drones/videos/90581863
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  2. #2

    Standard

    Snygg film. Har kollat på några som du lagt upp. Vill inte vara negativ men simmar inte quaden fram lite bilden rör sig fram och tillbaka helatiden. Synd på så bra filmer, vet inte om det bara är jag som tycker detta eller om det är en inställning fråga.

  3. #3
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Snyggt filmat Stiffe,
    Har själv funderat på att åka dit, lär göra det vid nästa väder när det är vindstilla(blir nog inte i år). Skall bara fixa bort lite vibrationer först.

    Tyvärr Stiffe så har du jello i bilden samt att den fortfarande Yawar, det är inte mycket men... Vet att du är noggrann av dig i dina byggen, en spark i rätt riktning och det kommer att blir riktigt bra, du är där nästan nu. Önskar jag kommit lika långt.

    Jello, går att få bort, med anpassade dämpare och balansering.
    Yaw, ställ ner eller upp så den inte studsar sida till sida.

    Vi kan kanske dela erfarenheter och ge varandra råd. Ser redan fram emot din nästa film.
    Ken
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  4. #4
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kenneth E Visa inlägg
    Snyggt filmat Stiffe,
    Har själv funderat på att åka dit, lär göra det vid nästa väder när det är vindstilla(blir nog inte i år). Skall bara fixa bort lite vibrationer först.

    Tyvärr Stiffe så har du jello i bilden samt att den fortfarande Yawar, det är inte mycket men... Vet att du är noggrann av dig i dina byggen, en spark i rätt riktning och det kommer att blir riktigt bra, du är där nästan nu. Önskar jag kommit lika långt.

    Jello, går att få bort, med anpassade dämpare och balansering.
    Yaw, ställ ner eller upp så den inte studsar sida till sida.

    Vi kan kanske dela erfarenheter och ge varandra råd. Ser redan fram emot din nästa film.
    Ken
    Jello tycker jag är ganska lite på denna filmen åtminstone på de skärmar jag sett på men såg det på en rejält stor nu och visst det finns , jag har jobbat med yaw och provat lite olika inställningar utan helt perfekt resultat och det är betydligt bättre nu än innan men inte helt perfekt, just nu har jag hög gain på yaw och ganska låg på roll inget är bättre än att det kan förbättras
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •