Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: flight controller

  1. #1

    Red face flight controller

    Jag är ute efter en flygkontroll till min f450 quad. Jag har tittar på apm men är lite förvirrad kring vad som är nödvändigt osv. Osd är inget jag behöver. GPS funktionen är väldigt intressant och har hört att den fungerar bra. Naza Lite verkar vara bra grejer men fortfarande lite över vad jag är villig att betala. Man kan ju få det mesta begagnat. Jag har en cc3d som fungerar skit bra till min 250. Vad rekommenderar ni? Endast ute för att filma lite här och där men gps skulle vara en skön safety feature. Stabilt och bra helt enkelt. Inte så mycket super snabb proximity flying. Det ska kosta 3 siffrigt. Inte mer.

  2. #2

    Standard

    Varken APM eller Naza kostar väl under 1000 kr med GPS? Kanske kopior. Jag gillar APM mer för där finns massor med möjligheter och jag tycker min DJI F450-quad flyger bättre med 3DRobotics APM 2.5 samt 2.6 än vad en annan quad gör med DJI Naza-M Lite.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ålänning Visa inlägg
    Varken APM eller Naza kostar väl under 1000 kr med GPS? Kanske kopior. Jag gillar APM mer för där finns massor med möjligheter och jag tycker min DJI F450-quad flyger bättre med 3DRobotics APM 2.5 samt 2.6 än vad en annan quad gör med DJI Naza-M Lite.
    Är det stor om ens någon skillnad på kopiorna på apm? Om man köper från hobbyking får man en fake utgår jag ifrån.

  4. #4

    Standard

    Inte haft problem med någon av bunten 3DR-grejer jag pysslat med. Men kineskopiorna köper man väl en ny om de inte funkar. =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •