Det verkar som om det största problemet ligger i motorn. Jag vill designa flera helt nya flygplansmodeller och till detta behöver jag några ganska dyra delar. För tillfället har jag inga pengar att köpa dem, men jag hittade en väg ut. Jag gick in på sajten https://smslansnabb.se/ och läste information om företag som ger ganska förmånliga villkor för snabba pengarlån. Detta kommer att hjälpa mig att köpa alla nödvändiga delar på kort tid.
Min T-Rex 450 sjunker rätt vad det är
Kollaps
X
-
-
Hej!
Detta låter intressant, skriv några rader om resultatet, helikoptrar kan verkligen få en att bli mer gråhårig, mer än det är!
Mvh. RogerMedlemskap: RCflyg
Flyg: Rcfactory EPP. Sbach 55 cc, Pitts Pyton 50 cc, CAP 232 30 cc bensinmodeller, HK 450, HK 500 helikoptrar. Har även en gammal Bäver!
Radio: Futaba FF9 Super, Futaba T 12 Z.Kommentar
-
Vindvirvlar som kan ligga horisontellt eller vertikalt, kan göra dem extremt känsliga vid hovring, till skillnad från flygmaskiner med fasta vingar som helt naturligt flyger ur virvlarna, kanske träffar de på nya dock i ens irritation och försök att hålla vingarna parallella till marken och sjunkhastigheten konstant vid landningen.Kommentar
-
Kommentar