Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Man får väl besöka och titta på de stora grabbarna utan att vara medlemm skulle du vara flygsugen efter det finns det väl andra ställen att besöka i trakten.
Jag kommer absolut, jag har hör rykten om att det är sista gången dom ska köra.
Nån som sitter på definitiva uppgifter ?
/Bengan
Javisst det är den sist sen dom ska nedlagt där plats det stämmer
MVH Steve
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Är "tyvärr" på Gotland då, kommer inte hem förrän sent på kvällen den 15:e, spenderar en vecka med mitt andra stora intresse, hojkörning, på Lelleveckan:
Det vore kul om vi som ska dit den 14'e kanske kunde träffas och parkera bilarna på IKEA eller nåt liknande och gå tillsammans till flygfältet, så slipper man betala 80:- i parkerings avgift.
Är "tyvärr" på Gotland då, kommer inte hem förrän sent på kvällen den 15:e, spenderar en vecka med mitt andra stora intresse, hojkörning, på Lelleveckan:
Hade varit kul att komma o titta, o ev shoppa prylar....
oj Lelleträffen det väcker minnen av alla de slag:blush: nämn ej mitt namn där om du vill ha en sällsam träff för jag har då ställt till en del bus där...fast det va ett tag sedan så det är nog glömt:leaving:
Kommentar