handdator

Visa fullständig version : Förhoppning!



bokis
2006-05-17, 17:48
-att detta forum får liv o att så många glada modellflygsjälar som har försvunnit ur cyber rymden ska åtrekomma på detta forum!
Ju fler vi blir,ju roligare kan vi ha det och här tycker jag att det finns en chans att få en "fresh start" utan en massa underliggande kladd...Jag vill läsa massor om likasinnandes projekt å få nya erfarenheter ,se bilder o info för nya gadgets,länkar till dito,tycker sånt är hur kul som helst!
O det är min förhoppning att detta ska hända här! :D
//bokis

jensj
2006-05-17, 18:37
Håller med dig bokis!

Tänkte ett tag registrera svensktmodellfyg2.se för att starta likande verksamhet fast helt utan regler...

Lev gôtt! :D

/Jens

tonic
2006-05-17, 18:41
Håller med dig bokis!

Tänkte ett tag registrera svensktmodellfyg2.se för att starta likande verksamhet fast helt utan regler...

Lev gôtt! :D

/Jens

Hej Jens!

Om man vill, och inte orkar själv hosta ett nytt forum. Kan man om man vill bli moderator på detta forum! Det hade varit kul. plus att flera kan engagera sig om de vill.

colsson
2006-05-19, 09:10
Hej kompis Bokis! Jag är här nu iallafall! :D

bokis
2006-05-19, 14:02
Tjenare Coolson,kul att du hittade hit! Som jag sa till en herre på det andra forumet(vilket han i god ordning inte köpte)Forumet kan aldrig bli bättre än de som skriver på det..Å jag vet att du har mycket klokskap o bilder att bjuda på! Ser fram emot dina alster gör:
Bokis

McRegor
2006-05-22, 21:14
Hej,
Christian hittade nog bara hit för att det är ett Skaunskt Forum :lol:
Men nu finns det inga undanflykter för Christian att INTE visa sina byggbilder - kom an bara Colsson !
Hälsningar
McR

Ice
2006-05-23, 00:58
ännu en anledning till att inte gräva bort oss i söder!! vore ju onödigt att bryta kontakten med er i norr här på sidan! 8)

ssn
2006-06-02, 14:33
Efter moget övervägande så får jag meddela att detta forum är rent åt helsike!!!

Redan har forumet lockat mej att köpa flygplan å motorer för 6tusen5hundra kronor!!!!

Tänker ni ta ert ansvar när Sosen ligger utblottad under alla broarna med en Cubbe som kudde å 6tielva flygplan som filt!!!!

Ngt att fundera på kära forummakare.....

:D :) :o :lol: :P :roll:

bokis
2006-06-02, 14:46
Jag för min del tar på mig ansvaret! Skicka kärrorna till Vallentuna!
Vi tar mer än gärna hand om dom! Inte ska du gå omkring å må dåligt!
(räkningarna däremot får du mer än gärna behålla 8) )

Mr J
2006-06-02, 14:53
Men Sosen!

Du tror väl ändå inte att vi skulle överge en kompis i nöd?

Om det verkligen skulle gå så illa så startar vi så klart en inskramling (ja, det ska stå så) till dig, så att du kan få ihop till ditt sextiotolfte plan... 8)

ssn
2006-06-02, 15:01
Fannnnn Va ni är goa.....

Känner värme här..... Gillar :o)

Sosen....