handdator

Visa fullständig version : Åh herregud..



|mix
2006-07-28, 16:40
http://www.youtube.com/watch?v=GFOZZLRTaYc

Jaja :roll:

Mr J
2006-07-28, 17:04
Idioter! Jag blir bara så trött när jag ser sånt... :Hangman:

zeno
2006-07-28, 17:11
Fan va coolt bah! Dä' bah går sönder bah pang tjoff ploff! PDT_Armataz_02_22

Håller med, blir bara sne av att se sånt där. Bortskämda snorungar som har alldeles för mycket fritid :butthead:

colsson
2006-07-28, 17:15
Jag har sagt det förr och jag säger det igen...
Amerikaner är dumma i huvudet!

Bj
2006-07-28, 18:08
”No comments” passar väll bäst här............ PDT_Armataz_02_04

Krille
2006-07-28, 18:56
Spelar väll ingen roll vad folk gör med sina maskiner. För mig är det exakt samma sak om man köper en maskin å trashar den bara för skojs skull eller om man låter den stå på en hylla å sammla damm. Gynnar hobbyn lika lite i båda fallen :)

Huvudsaken är att dom köper grejer så att företagen som gör dom tjänar pengar och kan utveckla nya produkter :)

Dessutom "bortskämda snorungar med för mycket pengar" dom är jättebra för denna hobby för dom köper reservdelar i massor.

Men visst kan hålla med om att det känns onödigt att göra nått sånt men deras eget val ju :)

zeno
2006-07-28, 19:16
Jovisst är det deras eget väl.
Men jag tycker fortfarande att det är fjantigt. Ungefär som att ha kepsen bakofram :lol:

Dom får gärna höja priset lite grann på reservdelar om jag slipper de ovan nämnda.

Frippe
2006-07-28, 19:49
Att flyga sönder plan är kul.(typ köra combat med xtwins el liknande)
Men att medvetet ha sönder något(speciellt en så dyr sak) är onödigt.

Dom är trots allt amerikaner....

flygar henry
2006-07-28, 21:11
Det finns de som har mycket pengar och det finns de som har FÖR mycket pengar....

mcbengt_
2006-07-28, 22:12
Det finns de som har mycket pengar och det finns de som har FÖR mycket pengar....

Ocksåp finns det dom som bara inte kan göra av med sina pengar så dom får göra såhär..eller vänta...det kanske går in under FÖR mkt pengar PDT_Armataz_02_31

bokis
2006-07-29, 07:15
När jag ser den så undrar jag...tror ingen mer än jag att det var en mindre felräkning :roll: av rampen o att iden var att hoppa över?
Om så är fallet så skulle det ge oss en ursäkt att lägga in en liten rulle på en kärra som inte finns mer :D
...men jag sparar nog den ett tag till! PDT_Armataz_02_03

Kenna
2006-07-29, 08:15
Folk får väl ha sönder sina grejor bäst fan de vill men inte på en öppen allmän gata i ett villaområde, finns faktiskt folk som dött av att få en rc-helikopter över sig, hade de provat här på min gata, hade jag först stampat sönder helin sen den som flög den....

Bidrar avseevärt att allmänheten ser på "vår" hobby som vuxna människor som leker med leksaker om vi själva handhar dem som om de vore det...

pawel
2006-07-29, 11:28
...hade de provat här på min gata, hade jag först stampat sönder helin sen den som flög den....

Rätt inställning ;)