handdator

Visa fullständig version : Varför är det så svårt att få kontakt med HAB?



colsson
2006-08-03, 14:34
Någon som vet det?

DrHanke
2006-08-03, 15:44
tror inte det enbart gäller hab, skulle vilja påstå att det gäller våra flesta butiker. Det är semestertider, massor av beställningar och mkt folk som hela tiden ringer. Det blir moment 22 om man skall hinna med kunder i butiken, telefonen å samtidigt hinna packa ordrar. Vet att ÖMH packar som små jultomtar in på halva nätterna för att hinna med. Ring precis då de öppnar eller stänger, samt mitt i, man får härda ut bara eller använda eposten.

colsson
2006-08-03, 15:49
Mmm... Jo du har säkert rätt. Jag har alltid haft svårt att få tag i HAB iofs men semestern gör väl inte saken bättre.

the_end
2006-09-14, 13:01
Har samma problem. Email är ju hopplöst. Dom svarar på vart tredje i bästa fall. När det gäller frågor om försenade leveranser och liknande så är det ju för tusan pinsamt att dom inte ens kan orka skicka ett email.

Mange

Baronen L-A
2006-09-17, 09:10
Airmedia har samma filosofi....Nä handla utomlands,billigare trevligare det e ju trots allt kunderna dom lever på.Med vissa reservationer.

Tobbe O
2006-09-17, 16:31
Asiaterna är helt suveräna, jag köpte några depronkit från singapore men i en låda saknades påsen med roderhorn mm. Jag skickade ett mail och berättade för dem, fick ett mail i retur omg, postas omg stog det och efter 3 dagar så hade jag det i postlådan. Snacka om service.

AM
2006-09-19, 12:56
Jag driver Air Media på min fritid. Det går inte att leva på att sälja hobbyprodukter i Sverige. Det är få som klarar det. Jag har ett annat jobb vid sidan om som ger mig inkomster att leva för. Det innebär att jag är borta från firman dagar åt gången. Jag smyger inte heller med det heller. Ofta får mina kunderna svar och varor inom några dagar. Men ibland - på sommaren har jag andra uppdrag och ärenden som tar mycket tid och som innebär att jag inte är hemma så mycket. Då kan det dröja med att få både svar och varor.

De villkoren gäller för Air Media, och det känner många av mina kunder till.

Så Baronen - fortsätt du att handla utomlands. Jag har alltid sagt att man ska handla där man tycker man får bra service och bra priser.

Mvh
Ove

Mr J
2006-09-19, 13:09
Jag har alltid sagt att man ska handla där man tycker man får bra service och bra priser.



Bra sagt!
Jag håller med, det är därför jag gärna handlar hos dig... :up:

Anders J
2006-09-19, 16:27
Instämmer med mr J!
Skickade en fråga till Ove igår, fick svar idag.
Tack för de'.
Handlar ocskå det mesta hos AM

Anders J

Baronen L-A
2006-09-19, 16:35
Det visste inte jag!Det fram kommer ingenstans,man kan ju inte tro att folk vet allting bara för man själv vet...så fungerar det inte,men nu vet jag,ser fram emot att beställa något mer av dina produkter.Ha det Bra MVH Baronen

the_end
2006-09-20, 12:54
Jag har alltid sagt att man ska handla där man tycker man får bra service och bra priser.


Right on dude! Tänker försöka applicera lärdomen från mina läxor i framtiden. :)

Mange

Baronen L-A
2006-09-20, 19:57
Jag ber om största ursäkt till Ove på Airmedia!!!!Det fram kommer på din sida att du bedriver detta på deltid.Detta drastiska på hopp gick tyvärr ut över dig.,Du har svarat på ett sätt som ger all heder!! :oops:

Mr J
2006-09-20, 21:40
Alltså, idag behövde jag ett fartreglage. Naturligtvis ringer jag till Ove och en halvtimme senare har jag fartreglaget i handen... Hemkört!!!

Visserligen bor vi nära varandra och han hade vägarna förbi men ändå...
Det kallar jag service!

:best:

tonic
2006-09-20, 21:49
Visst är Ove bäst!

Han räddade mig från svårigheter i går. Sådan bra vän och person han är!

:thank:

AM
2006-09-20, 22:58
Tackar, tackar...

en gör så gött en kan... :prayer:

...fast ibland är det tråkigt när man inte hinner med.

Mvh
Ove

Irokee
2006-09-20, 23:04
klubben för inbördes.......
:D

Poteta
2006-09-21, 09:08
Jag ber om största ursäkt till Ove på Airmedia!!!!Det fram kommer på din sida att du bedriver detta på deltid.Detta drastiska på hopp gick tyvärr ut över dig.,Du har svarat på ett sätt som ger all heder!! :oops:
Starkt gjort, heder! PDT_Armataz_02_44