handdator

Visa fullständig version : He,he.....



bokis
2006-08-06, 21:01
http://www.svensktmodellflyg.se/forum1.asp?viewmode=1&msgid=100857&page=&CurrentMainTopic=6
Usch för oss här..Å Ove....näe...så här får det inte gå till! :D

McRegor
2006-08-06, 21:36
...å sen kan man ju undra vilken Rasmus det är som sänkt SMFFs Forum..:)
Ha det Bullen
McR

DrHanke
2006-08-06, 22:01
tycker iaf att smf strävar å rätt håll som håller kvar tråden intakt och svarar på frågorna. Sakligt fel eller inte kan diskuteras, men varför älta om smf vs rcuniverse?

AIK e bäst,
Vin e äckligt,
tjejer e konstiga killar,

ja ni ser, ni tycker säkert annorlunda? konkurrens skapar bättre forum samt ger plats åt alla. Passar inte det ena så finns det andra...

Å du bokis, du e moderator här... tänkt på de. Föregå med gott exempel!

bokis
2006-08-07, 05:05
JA PAPPA! :D Å Mcr,att det är Rasmus,det har jag mycket svårt att tänka mig...

McRegor
2006-08-07, 06:33
Hej Bokis,
Ja, som jag skrivit i tråden om SMFFs obrukbara Forum så tror inte heller jag att det är SMF-Rasmus. Men nån med nickname Rasmus är det i vart fall.
Ha det
Roger

tonic
2006-08-07, 09:55
tycker iaf att smf strävar å rätt håll som håller kvar tråden intakt och svarar på frågorna. Sakligt fel eller inte kan diskuteras, men varför älta om smf vs rcuniverse?

AIK e bäst,
Vin e äckligt,
tjejer e konstiga killar,

ja ni ser, ni tycker säkert annorlunda? konkurrens skapar bättre forum samt ger plats åt alla. Passar inte det ena så finns det andra...

Å du bokis, du e moderator här... tänkt på de. Föregå med gott exempel!


Helt rätt drhanke!!!


Citerar mig själv på ett inlägg som jag laggt in på SMF

" Hej alla!

RCU "Rcuniverse" Är ett forum för alla Hobbyhandlare eller privatpersoner. Forumet är fritt och gratis för alla. Vi tävlar inte med någon ang besökare eller antal banners mm. Varför vi har lagt ut SMF:s banner är pga de regler vi har med bannerutbyte. Vi kommer inte att ta bort någon logga med SMF förän tiden är ute tills årsskiftet.

Vi har sagt det och kommer fortfarande att hålla oss vid det. RCU är helt gratis för ALLA. Kvittar om andra forum vill visa sig där eller inte.

RCU är ett forum som vill samla all information för just oss modellflygare och det kvittar vem eller vilka som exponerar sig där. desto fler som syns på RCU ju mer kommer forumet att hjälpa folk som är intresserade av denna hobby.

RCU har absolut inget vinstintresse av forumet. Det vi är ute efter är att folk kan träffas och ha de roligt på nätet, få information från andra, fråga efter hjälp mm.

Alla är välkomna till www.rcuniverse.se även SMF och andra forum.

Ha en skön sommar / Tonic administratör på RCU
"

bokis
2006-08-07, 19:35
Kanske ska förtydliga mig lite...Det jag garvade mest åt var inte Svenskt Modellflyg utan en speciell del i inlägget där det står nåt om att det här är mest ett handlarforum....Eftersom signaturen var bekant sen tidigare så kom fnittret utan någon som helst eftertanke :D Så det var inget ont om SMF,tycker bara att det var intressant skrivet,undrar om herrn i fråga har läst nåt här...

DrHanke
2006-08-07, 22:58
bokis, jag förstod det... men inte "alla" förstod det, därav mitt utlägg. Det jag däremot inte förstår är att så fort jag skriver nått med vett i så fösvinner inläggen spårlöst? Ska börja göra skärmdumpar å bevara dem säkert. PDT_Armataz_02_40

AM
2006-08-08, 11:02
Ja, det kan vara svårt att förstå att något här i livet är fritt. Och det är klart att det retar de som vill ha personlig vinning av det hela. Jag förslår de naiva ungdomarna att börja med att sälja kvällstidningar på helgerna som många av oss gjorde som barn... :lol:

"The best in Life is Free"

/Mvh
Ove

Johanb
2006-08-08, 19:10
Jag känner mig lite snopen över att ha missat skillnaden mellan "gratis" och "fritt" :roll:
Något som är gratis behöver inte vara fritt.