handdator

Visa fullständig version : Krash bom bang



Kenna
2006-11-19, 22:50
Inomhusflygningen idag söndag 19/11 här i Östersund var lyckad
men inte för mig , så här går det när man tror man kan trots obefintligt med flygande sen i somras :D

http://www.modellhobby.com/filmer/kenna_to_low.wmv

För övrigt hade jag sönder flygplanet jag hade med också, tom hade jag sönder frekvenstavlan
jag snidat på hela helgen när jag skulle packa ihop.... :roll:

Krille
2006-11-20, 07:27
Det kostar att ligga på topp. Själv kvaddade jag min yak upp på läcktaren. 10 minuters terapi med CA och accelerator fixade planet. Men propp axeln gick ju av också så då va flygningen slut :(

Kenna upp mer mer film nu :)

9,3x62
2006-11-20, 16:29
Inget att skämmas över Kenna!!! Jag tycker att det är helt rätt stil att testa friskt. Det är ju det som hela hobbyn går ut på, tänja på gränserna.

Såg ju krashen irl ;-)

Såg ju när du skulle landa Ultimaten i kamerastativet oxo :-))


Nästa gång ni flyger i Torvalla så ska jag ha något klart att flyga med oxo Då blir det krascher det kan jag lova :-))

Kenna
2006-11-20, 18:33
Nästa inomhusflygning i Torvalla Sporthall blir inte förrens 21/1 -07, dock samma tid 11:00-14:00, därför tryckte jag in en tid den 10/12 -06, 11:00-14:00 i Lugnviks Sporthall där imellan.

Ja du får inte närvara nästa gång om du inte har nått att flyga med ;)

MVH
\Kenth

DrHanke
2006-11-20, 22:47
om man inte vågar å provar så... krävs lite små delar innan man får det att se snyggt ut... eller var det så att det har varit lite glest mellan träningspassen?

fLa
2006-11-20, 23:09
Det där är ju ett solklart fall av KIK (Kompis Induserad Krash eller i detta fall Kameraman Induserad Krash) man ska inte lyssna på polare och andra ovänner...slutar bara illa :roll:

Stressa på sådär...- "Bandet är snart slut!!!!!!!!!!!" :shock:

Då krashar ju vem som helst!!! :badgrin: :lol: :o :D :badgrin:

/fLa

Kenna
2006-11-20, 23:14
drhanke, helt rätt, alldeles för lite träning, det är inte som att cykla, man får ligga i om man inte skall tappa det mesta tycker jag :)

fLa, ja där sa du nått, nu har jag ju nått att skylla på, tänkte först på "radiostörning" men det kändes uttjatat.... ;)

DrHanke
2006-11-20, 23:18
inte då kenna, jag kallas i allmän mun här i stan för "Glitch man" gissa varför?