handdator

Visa fullständig version : Vad har ni på önskelistan?



mac77
2006-12-20, 15:21
Nu är det väl kanske inte så att fruar, flickvänner, sambos o dyl springer och köper en massa modellflygsaker till sina respektive när det ska köpas julklappar, men...

...vad har du önskat dig? (Saker inom modellflyg alltså)

Själv önskade jag ingenting modellflygrelaterat faktiskt - har dock råkat köpa mig en SIG - Cub Clipped Wing som jag väntar i brevlådan snart. Om den kommer innan jul så är det bara att slå in den och skriva "från Tomten" på paketet :D

GOD JUL ALLIHOPA!

colsson
2006-12-20, 15:25
Nu är det väl kanske inte så att fruar, flickvänner, sambos o dyl springer och köper en massa modellflygsaker till sina respektive när det ska köpas julklappar, men...

...vad har du önskat dig? (Saker inom modellflyg alltså)

Ja, eftersom fruar, flickvänner och sambos inte ofta köper modellflygprylar har jag heller inte önskat mig några.. :D

Själv önskade jag ingenting modellflygrelaterat faktiskt - har dock råkat köpa mig en SIG - Cub Clipped Wing som jag väntar i brevlådan snart. Om den kommer innan jul så är det bara att slå in den och skriva "från Tomten" på paketet :D

GOD JUL ALLIHOPA
Jag är ganska hopplös eftersom jag köper det jag vill ha under året och när det väl frågas vad jag "önskar" mig så finns det ju inget.
Sen att jag hatar julen är ju en annan femma... :roll:

Krille
2006-12-20, 17:09
Har inte önskat mig några men däremot har jag handlat åt mig själv :D

sundqvistjohan
2006-12-20, 18:31
Brukar köpa rc-prylarna själv, det blir bäst så! Frun brukar köpa kläder åt mig när hon tycker att jag ser för risig ut :-D och det är helt ok, så slipper jag göra det själv.

Köpte min första inomhusmodell till julklapp åt mig själv eftersom vädret har varit så dåligt för utomhusflyg. Väntar bara att isarna ska lägga sig så jag kan ta ut min Sukhoi på blankisen :-) (Har dock aldrig prövat starta min Super Tigre G2300 i minusgrader)

T5
2006-12-20, 23:45
Samma här, köper gärna en leksaksjulklapp åt mig själv och önskar icke-rc relaterade saker av gumman.
I år står en fet kockkniv på önskelistan :)

bokis
2006-12-21, 21:03
Svar JA! Under tiden fram till julafton så kommer jag detaljstudera
dokumentärfilmen "tomten är far till alla barnen" för att få insikt i tomtens arbete..

tonic
2006-12-21, 21:06
Jag fick en ny klapp i dag från USA. O.S 91 4t :) Tack tomten!!!

Mr J
2006-12-21, 21:08
Svar JA! Under tiden fram till julafton så kommer jag detaljstudera
dokumentärfilmen "tomten är far till alla barnen" för att få insikt i tomtens arbete..

Du gör mig besviken Bokis...
Jag var övertygad om att du höll på att montera röda lysdioder och en stjärna (ser du stärnan i det blå...) i lämplig storlek i nosen på en ren...
"för att få en insikt i tomtens arbete" PDT_Armataz_02_29

bokis
2006-12-21, 21:13
...nu ska vi se..Aalborgs ,OP,Hallands fläder å löjtens....Scrumpy å julöl..
Glasen i frysen...Å gumman håller på me´maten..
Vad mer kan man önska? Röd näsa? Inte behövs det nån Rudolf till det inte..:D

ssn
2006-12-22, 14:00
He He....

Inga R/C klappar på önskelistan här inte!

Får ändå lite att leka med efter jul....
DX7 från ÖMH och SY 120 tvåpruttare från Ove...

SoSen

(Som städar.. :( om ni undrade..)