handdator

Visa fullständig version : Hobbex...



ssn
2007-03-29, 18:57
Finns inte ngt som kan verifiera att Hobbex finns fortfarande! Tänkte att ett par vingskruvar borde de ha men icke!!!!!

Hobbex har blivit en leksaksaffär... Köp inget flygbart från dom.... Vingskruvar...hmmmmm hur ser dom ut?

Mvh

Sosen...

T5
2007-03-29, 19:18
Om du med vingskruvar menar nylonbult(?) så finns det på Claes Ohlson.

ssn
2007-03-29, 19:23
Om du med vingskruvar menar nylonbult(?) så finns det på Claes Ohlson.

Jo vet.. men Hobbex (3.5mil) borde haft....

Sosen...

Stig Johansson
2007-03-30, 06:58
Hej

Jag talade med några från Hobbex för en tid sedan om det som sosen nämner. Vi som har Hobbex hyfsat nära oss vill ju gärna att dom har lite prylar. Det svar jag fick var positivt i så mening att man avser inte att sluta med Flyg. Man minskar inslaget från TT / Carrocar (jag vet inte om det till och med innebär att det tas bort helt) man ökar direktinport och försäljning från andra leverantörer. Få se vad detta innebär. Men hoppas kan vi ju alltid.

Stig

pgrts
2007-03-30, 07:31
Detta är helt klart off topic men jag kan inte annat än att associera till vingmuttern och sökte lite på vingbult som tydligen är lätt att köpa i en musikaffär ...... Används bland annat till att fästa cymbalhållaren i rätt vinkel.
Ursäkta mitt dumma inlägg - plastskruvar är det svårare ätt hitta - speciellt m3 i lagom längder......

/Patrik