handdator

Visa fullständig version : Höst BYTESMARKNAD Lö. 27 Oktober i Falköping



GliderKing
2007-09-13, 23:16
BYTES MARKNAD Nytt och Begagnat


Folkets Park / Falköping

Lördag 27 / 10 -07

kl. 10:00 – 15:00

Du hälsas Välkommen till ÅMFK´s populära Höst Sälj/Bytes Marknad för:

Radiostyrda modellflygplan, bilar, båtar, helikoptrar, tillbehör, samt gamla leksaker, tåg, mm.

GRATIS INTRÄDE

Säljare är både privat personer samt Hobby-handlare ifrån hela Väst Sverige. Mer info kommer på: www.rcflyg.com

Kaffeservering med korvförsäljning mm.

Boka bord redan NU! Pris Privat person: 150:-/bord Företag:200:-/bord

OBS! Begränsat antal bord...."först till kvarn" gäller

Arrangör: ÅLLEBERGS Modell Flyg Klubb

Bords bokningar till:
e-mail: info@rcflyg.com
mobil 0702-155565

P.S förra året såldes alla bord en vecka innan marknaden o. ca 6-800 besökare kom.....blir bara större o. större...!

Mr J
2007-09-14, 00:19
Det här forumet är visserligen till för att sprida information och det är gratis att annonsera. Men i fortsättningen vill jag INTE se exakt samma information på fem olika ställen i forumet. Det betraktar jag som ett rent missbruk av vår gästfrihet. Om er bytesmaknad har en så allmän inriktning så lägg in det i Allmänt och Meetings, det räcker.

Så ta det lite lugnt i fortsättningen, ok?

Glawe
2007-09-14, 07:57
Jag plockade bort de andra posterna... finns ingen anledning att ha dom kvar, det syns bra här endå :)

GliderKing
2007-09-14, 11:20
OK....inga problem.

Kul att det uppmärksammats....och Ni är ALLA Hjärtligt Välkomna

Mr J
2007-09-14, 12:28
Bra, jag hade gärna hälsat på, men det är lite för långt...

GliderKing
2007-09-14, 21:35
Hallo Mr.J,

Lomma är ju inte alls långt borta........ett stenkast bara..!!

vi åker ju själva från Falköping en 3-4 ggr om året till Hammarsbackar för hangflyg. Åker bl.a nästa fredag för att deltaga i SM F3F.......

Förra året var det flera Skåne pågar som besökte oss, slå dig ihop med några polare o. så tar >Ni med Er några hangseglare o. testar Ålleberg, vet ja....

Ha det

Mr J
2007-09-14, 22:25
Ja, Lomma är jättenära ;)

Det är ju en tanke, men 66 mil med dagens bensinpriser... får fundera på det.

kenneth67
2007-09-16, 10:02
Det här forumet är visserligen till för att sprida information och det är gratis att annonsera. Men i fortsättningen vill jag INTE se exakt samma information på fem olika ställen i forumet. Det betraktar jag som ett rent missbruk av vår gästfrihet. Om er bytesmaknad har en så allmän inriktning så lägg in det i Allmänt och Meetings, det räcker.

Så ta det lite lugnt i fortsättningen, ok?
jag tar på mig skulden till fullo ! tittade inte så noga när jag la in detta under allmänt å tips ! sorry !

Mr J
2007-09-16, 12:05
jag tar på mig skulden till fullo ! tittade inte så noga när jag la in detta under allmänt å tips ! sorry !

Det här var inte riktat mot dig Kenneth, GliderKing lade in sitt inlägg på fem olika ställen från början, dom flesta är nu bortstädade och vi är överens om att ta det lite lugnare i fortsättningen.

kenneth67
2007-09-16, 20:48
jag tar på mig skulden till fullo ! tittade inte så noga när jag la in detta under allmänt å tips ! sorry !

Det här var inte riktat mot dig Kenneth, GliderKing lade in sitt inlägg på fem olika ställen från början, dom flesta är nu bortstädade och vi är överens om att ta det lite lugnare i fortsättningen. oki men kände mig lite skylldig :(... man ska ju inte spamma ;)