handdator

Visa fullständig version : Bröderna bus kom o flög + Torgny kan ju inte flyga.....



wesse
2007-09-23, 22:29
va ensam opp till fältet i morse o ysén va lite bråkig men opp som ett djävla spjut :lol: landade sedan med motorn på hög tomgång, gasen verkade häktat sig kunde ej ta om o la den lite hårt..reparationsarbetet är redan i gång o film om detta kommer..senare dök bröderna bus opp från Vimseby o dom visade var skåpet skulle stå lägger ut en kort film nu kommer mer sedan när jag fått ordning på min hemsida....

YouTube - bröderna bus flyger


Min vän Goran o jag ska flyga med våra tejpade plan till dödagar :lol: :lol:


en filmsnutt som visar landning med studs,nära till crasch o.s.v kanske är det så att Torgny inte kan flyga så värst bra ändå :lol: :lol: :lol:


YouTube - Torgny kan inte flyga

en repris på torgnys kritiska flygning.........

YouTube - Torgny försöker så gott han kan.......

DontHitMe
2007-09-23, 22:45
Trevlig rulle!
Kollar på den nu och äter popcorn. För det måste man äta när man kollar på film! :)

Sigun
2007-09-23, 22:48
Vänta bara tills vi får hem våra nya motorer till våra Cessnor.. då ska de flygas knivägg när vi landar med :) ... haha..

Riktigt trevligt väder idag. Gick till och med att flyga med Cessna idag

/Martin

gimbo
2007-09-23, 23:12
Härligt gå i den kärran :)

Själv så får man kämpa på med sin .46 morot jag ;)

Pellevin
2007-09-24, 00:51
Vänta bara tills vi får hem våra nya motorer till våra Cessnor.. då ska de flygas knivägg när vi landar med :) ... haha..

Riktigt trevligt väder idag. Gick till och med att flyga med Cessna idag

/Martin

Nä det är ingen bra ide att landa i knivegg... min polare peter provade det med min e-starter... och då gick den av....

Men jag har ju lärt mig av bokis att "plenty of araldit" fixar allt! så nu flyger den igen.

Kram //Janne

T.S
2007-09-24, 05:59
Snällt av dig att ta med dom bra partierna annars var ju skogen hårt nära en gång,vi hade jätte trevligt och kommer gärna o hälsar på igen om vi får.Det är kul att åka i väg sådär de behöver inte va mer avancerat träffa andra prata lite skit o få ny ideer det blir nästan som en liten nytänning.

Ett stort tack till middagen den satt bra efter en lång och mycket trevlig dag.

Hälsningar bröderna Bus

P,S Magnus du är för snäll

T.S
2007-09-24, 06:09
Glömde en sak

I dessa svåra stunder år vår tankar till de drabbade och närstående.

Vi tänker på dig och din calmato den var så vacker med Wesse bakom spakarna men nu finns den inte mer bara som ett varmt minne i våra tankar.

Beklagar sorgen bröderna bus

wesse
2007-09-24, 15:09
de va för anskrämligt va du studsar Torgny en får ju skämmes... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


YouTube - Torgny försöker så gott han kan.......

T.S
2007-09-24, 17:20
Jösses vilken amatör måste va första gången han flyger de är ju ett under att kärran är hel. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

wesse
2007-09-24, 17:38
Jösses vilken amatör måste va första gången han flyger de är ju ett under att kärran är hel. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ja de va det värsta jag skådad i hela mitt liv vissa skulle inte vitsas bland folk utan borde va med mig i mitt vita fina rum....

T.S
2007-09-24, 17:47
Å va klädd i svart :lol: :lol: :lol: :lol: