handdator

Visa fullständig version : Kompis med Bill Hempel!!!



Tobbe O
2008-01-26, 08:58
Våran Wesse har gått och blitt brevvän med Bill Hempel i USA. Nu är det så att Wesses nya dröm är att få flyga Calmato tillsammans med Bill i USA.

Jag skulle nog kunna betala en "tia" bara för att få se filmen med Wesse flygandes sin Calmato tillsammans med Bill Hempel.

Kanske en insamling vore ett sätt för att detta ska bli verklighet?

Strömquist
2008-01-26, 09:06
Hmm kanske skulle man bli kompis med Wesse då.. :)

För då kan jag vara kompis med han som e kompis med Bill.. :) :) :)

wesse
2008-01-26, 09:38
nja kompis va väl o ta i...jag skickade honom lite länkar på olika filmer jag gjort o han skrev att han skrattat väldigt mycket...om detta berodde på filmerna eller på att jag skrev att jag skulle flyga musten ur honom med min Calmato det vet jag ej...visst vore det en dröm o få spexa med denna man men inte tror jag att han ställer opp på det ...drömma går ju alltid...finns ju en lika stor man o flyga bredvid på grann-Ön o detta är kanske mer rimligt...min högsta dröm är dock ändå att få flyga med Gumman utan att Bokis är i närheten :lol: :lol: drömma går ju...nu ska jag skicka en film till presidenten i usa för även han behöver ju skratta :D

för varje smile du sprider blir det en mer sällsam resa för dig...wesseordspråk

Poteta
2008-01-26, 10:53
Du måste delge oss filmen som presidenten får, vi vill också skratta! Du kan väl visa honom hur en semla ser ut.

wesse
2008-01-26, 11:13
Du måste delge oss filmen som presidenten får, vi vill också skratta! Du kan väl visa honom hur en semla ser ut.

fixa hans mailadress så ska ni få ser hur jag förklarar för honom hur man bäst intagar en semla "hetvägg"

börjar känna av storhetsvansinnet lite :lol:

Poteta
2008-01-26, 11:53
Ok, jag har forskat lite och snackat med mina källor underground. (Goggle)

E-post till presidenten var svårt men till Vita Huset finns det en. Är filmen tillräckligt bra visar de den säkert för Mr. President himself.
comments@whitehouse.gov

Du kan ju alltid testa denna om du vill chansa:
president@whitehouse.gov

E-postadress till Vice President Richard Cheney hittade jag iaf, här är den:
vice_president@whitehouse.gov

Mina sällsammaste lyckönskningar till wesse!

Tobbe O
2008-01-26, 12:56
Wesse!

Skicka en film till Kung Kalle så kanske du få komma på slottet och flyga för Sylvia :)

Nyroth
2008-01-26, 14:21
Hejsan alla forum vänner!

En av mina absoluta favorit platser i cyber rymden är www.flyinggiants.com

Döm till min förvåning hur jag såg en bekant profil i en av dagens mest omdiskuterade trådar på detta världens största coolaste RC flyg forum.

För en gångs skull har vi på RCFF kunnat njuta av det senaste och häftigaste inom RC relaterade videos långt innan USA fått chansen...... :lol:

Följ gärna denna tråd, det ser ut att kunna bli en lång körare.
http://www.flyinggiants.com/forums/fg57/25284-omg-funny-video-hempel.html

Wesse, världen har fått smak på dina alster, gör den inte besviken ;)

Hade bäst allihop,

Sigun
2008-01-26, 14:28
Haha... äntligen Wesse goes abroad.. nu måste han åka och hälsa på Bill.

swe34
2008-01-26, 14:53
:D :badgrin: :D
Någon i närheten borde ge grabbenen kartong NEXIUM!
:D :badgrin: :D

wesse
2008-01-26, 15:05
Vad i allsin dar har jag nu ställt till med :shock:

genland
2008-01-26, 16:41
OK....

Nu förstår jag varför du beställde
den kryddigaste pizzan när du var o hälsade på.

Du har övat ett tag inför detta förstår jag nu :lol: :lol: :lol:

Ja jäklar vilken hårding! 8)

Hur blir avföringen efter den dieten?
Har du brandsläckarn till hands?

Grattis till världsberömmelsen!

Kent

bokis
2008-01-26, 17:13
Wesse! Du e värst! :D
Nyroth,tack för den fina komentaren i tråden,den gjorde mig sketaglad! PDT_Armataz_02_44

kenneth67
2008-01-26, 17:33
haha grymt wesse ... ja du nyroth den tråden lär hänga med ett tag tror jag...haha bill hempel ;) go wesse !

sundqvistjohan
2008-01-26, 17:44
Inte alla som umgås med Bill Hempel. Tänk att Wesse nu har slagit igenom internationellt! Starkt jobbat!

Brauer
2008-01-26, 17:49
Undrar hur de kommer att tolka Wesses, ehum, svarvade träpinnar? :D

"wtf, mate?!" :lol:

wesse
2008-01-26, 19:10
Ok, jag har forskat lite och snackat med mina källor underground. (Goggle)

E-post till presidenten var svårt men till Vita Huset finns det en. Är filmen tillräckligt bra visar de den säkert för Mr. President himself.
comments@whitehouse.gov

Du kan ju alltid testa denna om du vill chansa:
president@whitehouse.gov

E-postadress till Vice President Richard Cheney hittade jag iaf, här är den:
vice_president@whitehouse.gov

Mina sällsammaste lyckönskningar till wesse!

tack poteta nu väntar jag bara på svar...kanske kan man flyga depron-plan i vita huset :D

DontHitMe
2008-01-26, 20:49
Hehe!
Go, Wesse Go go!

Man får väl säga grattis!! :up:

wesse
2008-01-26, 20:54
Hehe!
Go, Wesse Go go!

Man får väl säga grattis!! :up:
himla kul att vi södagsflygare oxå får synas i bland ...mitt mål är ändå bara att locka fram skratt då mår alla bäst :D

i morgon är det depronflyg då ska fulgubben opp igen :D

LAB
2008-01-26, 21:41
8) 8) 8) Håll koll efter män i svart kostym och solglasögon!
Lasse

Hans
2008-01-26, 23:38
Och uniformsklädda herrar med någon konstig tröja med en massa spännen och långa ärmar :lol: :lol: :lol:

T.S
2008-01-27, 06:32
Tror att Wesse kommer bli presidentens personlige rådgivare :D

Tobbe O
2008-01-27, 06:41
Tror att Wesse kommer bli presidentens personlige rådgivare :D

Näää, men jag tror att presidentens fru kommer att gilla "träpinnarna" :oops: :D

kenneth67
2008-01-27, 09:16
haha inte reeta upp mr bush!! han kan få för sig massa dumheter ,,,,

bokis
2008-01-27, 09:20
För er som inte har sett det,flying giant´s har en ny medlem som har gjort ett lååångt stiligt inlägg på utrikiska!(anar mig till vem som har translerat 8) )
Följ Nyroth:s länk bara.. :oops:
Wesse Goes International! Yeah!!!
Många grattis,trodde inte värmen i dina filmer skulle lysa igenom om man inte förstod språket men där hade jag fel! PDT_Armataz_02_44

Mr J
2008-01-27, 09:52
haha inte reeta upp mr bush!! han kan få för sig massa dumheter ,,,,

Som att Mönsterås har massförströelsevapen... PDT_Armataz_02_29

Tobbe O
2008-01-27, 10:09
Ett ryckte från USA säger att Futaba har intresse i Wesse :lol: :lol: :lol:

Robin
2008-01-27, 10:22
En film som borde passa in på de flygande giganternas forum är väl den fina film som allt började med.. Å då menar jag allt...

ÄÄÄ VÄÄG.. borde vara uppskattad där...

Den är ju det här iaf.. :D

EPG
2008-01-27, 10:56
Visa dom filmen med gungan och tuppen!
Den behöver ingen översättning.


"Bill keep your butt against a wall if you ever meet that man....because he's a haaaard maaan." :lol:

McRegor
2008-01-27, 11:00
En film som borde passa in på de flygande giganternas forum är väl den fina film som allt började med.. Å då menar jag allt...

ÄÄÄ VÄÄG.. borde vara uppskattad där...

Den är ju det här iaf.. :D

...den kanske redan finns där..:)
Hälsningar
Roger

wesse
2008-01-27, 16:36
För er som inte har sett det,flying giant´s har en ny medlem som har gjort ett lååångt stiligt inlägg på utrikiska!(anar mig till vem som har translerat 8) )
Följ Nyroth:s länk bara.. :oops:
Wesse Goes International! Yeah!!!
Många grattis,trodde inte värmen i dina filmer skulle lysa igenom om man inte förstod språket men där hade jag fel! PDT_Armataz_02_44

Har varit på inneflyg i dag o hade bara en enda tanke att jag måste berätta i giaganternas forum hur det hela började och vem som är min svenska idol..när jag kom hem va det redan gjort o jag blev så glad för detta..mannen som startade allt elände :lol: mr Bokis yehh nu är rcff mycket stort även i usa yehh ....

p.s du är min största idol kära bokis o så kommer det förbli..
älskar gumman din oxå :D

mac77
2008-01-27, 18:04
Kolla in förstasidan hos Flyinggiants.com (http://www.flyinggiants.com/default.php)...

Wesse is "THE LEADING EDGE" på förstasidan!!!!




Invasion!! RUN FOR COVER!
By: madmax on 01-27-08
We interrupt our normally scheduled programming to announce an apparent invasion that is taking place here that we're all struggling to understand. Something happened yesterday in our forums that we cannot explain - the planets must have been perfectly aligned, for this to happen... One thing is for sure, we know Billy Hempel is somehow responsible.. Folks, please help me welcome Wesse. Wesse is a hard man and a baller from Sweden. Wesse likes jap-a-lenos, chili sauce, and Futaba radios. Wesse is an omen of modeling sweetness who brings the vibe in a true international fashion. Wesse rolls with a possee of whoop-ass internet bros who are currently run amok around this place, and are coming out of the woodwork as we speak ala tazmanian devil... ::Read More>>

kenneth67
2008-01-27, 18:27
här är länken till tråden som följer i wesses fot spår ! http://www.flyinggiants.com/forums/fg107/25353-sweedish-invasion-run-cover.html
wesse snart kommer futabas senaste radio till dig ;) bill hempel kommer knäböjja som du för bokis ... du e ju för f_*n kung där borta nu ... hehe nice det här är stoooort riktigt stort !!

Nyroth
2008-01-27, 18:28
Tycker detta visar hur Internationellt detta med RC är.
Samtidigt tycker jag att det ger en mer sann bild av hur de flesta Amerikaner trots allt är, precis som vi fulla med go humor.

Tyckte det var värt att översätta denna text då den är riktad inte bara till Wesse utan hela den Svenska RC-flyg gruppen av männsikor som vill kolla in vad www.flyinggiants.com har att bjuda på.

Direkt ifrån Första sidan på Giants forumet:
Vi abryter vårt ordinarie program för att utannonsera vad vi tror är en ren invasion, det händer här och nu och vi försöker allihop förstå vad det är som händer. Något hände igår på vårat forum, något vi inte kan förklara - Himlakropparna måste ha varit i perfekt symmetri, för att detta skulle kunna hända..... En sak är säker, Vi vet att Billy Hempel är på något sätt involverad....Med människor, Väbligen hjälp mig att välkommna Wesse. Wesse är en Hard Män och en spelevink ifrån Sverige. Wesse gillar Japalenos, Chili sås, och Futaba radio. Wesse är ett övernaturligt fenomen av Modell byggets sötma som drar med sig den goda känslan på ett Internationellt sätt.

Wesse kommer med ett gäng av sten-tuffa internet bröder som för stunden löper amok här i kring, nyss utkommna ifrån skogens djup i samma stund vi talar så som en tasmansk djävul i en Kosta Boda butik. Wesse är en sann Youtube hjälte.

Antingen fattar du vad du är sekunder ifrån att se , eller också inte. Här på FlyingGiants har vi funnit allt Wesse inget annat än ojämförbart, prislöst. Som en god internet tangents bords tryckande modell fantast är det ett måste att kolla in Wesses youtube Galleri. Ett Stort FG välkomnande till våra bröder, de flygande Svenskarna!

lassebetong
2008-01-27, 18:35
:wave:
Go Wesse du rockar fett!!!!

kenneth67
2008-01-27, 18:42
tackar för översättningen nyroth! ja de e väl dina gammla polare många där ! ja jisses vilken grej ... svenskarna invaderar ;) hehe

Slamsugaren
2008-01-27, 20:02
Vill bara tacka min bäste vän,att jag varje dag får skratta ihop med dig!
Se upp världen,nu kommer WESSE

MVH Stefan SLAMMIS Nilsson

Poteta
2008-01-27, 20:34
Det är ju så man får tårar i ögonen när man läser svaren på wesses filmer! Några axplock:

"I'm actually thinking Wesse might be the answer to world peace!"

"He should be a cabinet member of our government..............."

"Weese YOU ROCK!!"

Fy fabian vad skoj, skönt att det finns fler som känner värmen i filmerna! PDT_Armataz_02_23
Men wesse, du måste ju introducera "Shit sucker" för dina nya vänner också, Slammis är ju lika go han.

wesse
2008-01-27, 20:48
Det är ju så man får tårar i ögonen när man läser svaren på wesses filmer! Några axplock:

"I'm actually thinking Wesse might be the answer to world peace!"

"He should be a cabinet member of our government..............."

"Weese YOU ROCK!!"

Fy fabian vad skoj, skönt att det finns fler som känner värmen i filmerna! PDT_Armataz_02_23
Men wesse, du måste ju introducera "Shit sucker" för dina nya vänner också, Slammis är ju lika go han.

det kommer mer om honom o andra jag tycker borde lysas opp men nu sitter jag mest o är helt slut av att försöka läsa alla mail som inte är skrivna på svenska..en handlade om att han ville göra en modell med japaleno på som skulle heta wesse tror jag..ja ja
i morgon är det en ny dag med nya äventyr .......

bra reklam för lilla sverige tror jag :oops:

DontHitMe
2008-01-28, 17:57
haha inte reeta upp mr bush!! han kan få för sig massa dumheter ,,,,

Som att Mönsterås har massförströelsevapen... PDT_Armataz_02_29

Jo, det har dom. Om Wesse fortsätter att proppa i sig jappaleno, så kan det nog bli en rätt bra smäll! :lol: :lol: :lol:

Robin
2008-01-28, 19:07
Förresten.. visst är de goda dom dära Jappalenosarna......

Mixa ner sånna så har man fin mat till min dotter på 6månader... :D :p

kenneth67
2008-01-28, 19:08
haha ja jäklar då kan man börja diskutera det där med puls jet i farliga miljöer lol