handdator

Visa fullständig version : USA nu kommer jag se opp



wesse
2008-02-01, 15:00
detta skrev Bill i dag nu är det klart att jag ska till deras "lilla" modelflygdag tydligen får jag flyga med bills plan oxå ohh nu börjar man bli nervös utav tusan 50% flygplan hur ska detta sluta ...måste ju göra reklam för rcff over där förslag? vad har jag nu ställt till med.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
inklistrad från flying giants

Hello everyone! I have great news!

Wesse is officially planning on coming to the Joe Nall. I plan on being there myself with a lot of "Hard Man BIG Airplanes" for Wesse to fly.

I need your help, Wesse has asked that we find him a place to stay for the Nall. It is very expensive for him to fly all the way over here for the Nall and he has asked me to find him a place to stay while he is here. If possible, maybe we can all chip in and pay for his hotel room, or find a room for him to stay in. Anyone have any ideas or money or a place to stay?

Thoughts??

Come on over Wesse! Get your airline tickets and we will all see you in MAY!

Bill Hempel

T5
2008-02-01, 15:33
Sweet! Uppför dig nu, du representerar ju hela deras syn på oss Svenskar så sjuka dig inte alltför mycket. :help:

wesse
2008-02-01, 15:36
Sweet! Uppför dig nu, du representerar ju hela deras syn på oss Svenskar så sjuka dig inte alltför mycket. :help:

jo du nu ska dom verkligen få se vad vi svenskar är bra på..hmm tror du det finns ett rum ledigt på sorselegården när vi kommer hem igen :?

T5
2008-02-01, 16:12
Det finns det säkert

Jakob
2008-02-01, 16:31
Glöm inte semlorna Wesse! Och så sätt en RCFF dekal på Bill Hempels flygplan. Åker du själv?

wesse
2008-02-01, 16:38
Glöm inte semlorna Wesse! Och så sätt en RCFF dekal på Bill Hempels flygplan. Åker du själv?

slammis ska nog med vi kollar över möjligheterna..är ju så himla dyrt med flyget men vi vill nog detta mer än något annat så vi löser det på något sätt..vet någon var man finner billiga resor till tuscon så får ni gärna tala om det för mig..klart bill ska ha en rcff dekal på planen alla ska ha det innan vi far hem igen skicka fler.... :lol: :lol: :lol:


Hela världen ska veta vad Rcff är för något...wessepower..yehhh
fasen vilken halsbränna jag har nu.... :cry:

p.s en kvinnlig mycket vacker tolk behöver vi där nere eller kanske nyroth ställer opp :oops:

kenneth67
2008-02-01, 16:38
grymt wesse härligt härligt .. nu e jag avis på dig jag vill me åka !!

Jakob
2008-02-01, 16:46
Wesse jag vill ha alla detaljer från Bill Hempel om hur man lyckas med detta:

YouTube - bill hempel flies with one wing!

PS: Glöm inte att bjuda hit honom för en flygshow. Eller varför inte RC-skola med Bill Hempel. Co-pilot Wesse!

JerryD
2008-02-01, 17:59
.är ju så himla dyrt med flyget men vi vill nog detta mer än något annat så vi löser det på något sätt..

Bygg en JÄTTE-CALMATO vet ja'! :D

Felix
2008-02-01, 19:16
Tjenare,

Du kan ju alltid leta efter flygbiljetter på www.travelstart.se där brukar man hitta biljetter till bra pris. :D

Ska ni ta med er några kärror dit? Läste inte för så längesedan om att man diskuterade nya regler gällande batterier på flygningar inom och till och från USA. Kan vara värt att kolla upp om det är en elkärra som ska följa med.

Hittade visst länken till artikeln http://www.idg.se/2.1085/1.138612

Hopas ni får en bra resa, var i USA i tre veckor förra sommaren, mycket trevlig resa.

// Felix

wesse
2008-02-01, 19:22
Tjenare,

Du kan ju alltid leta efter flygbiljetter på www.travelstart.se där brukar man hitta biljetter till bra pris. :D

Ska ni ta med er några kärror dit? Läste inte för så längesedan om att man diskuterade nya regler gällande batterier på flygningar inom och till och från USA. Kan vara värt att kolla upp om det är en elkärra som ska följa med.

Hittade visst länken till artikeln http://www.idg.se/2.1085/1.138612

Hopas ni får en bra resa, var i USA i tre veckor förra sommaren, mycket trevlig resa.

// Felix

tack för det rådet min vän..vi tar inte med plan på plan känns dumt o ha med sig plan på plan eller hur :lol: Bill har ju lovat att vi ska får flyga med hanses grejor så mycket vi vill o det är för mig fullt tillräckligt..blir nog en upplevelse o bara titta på allt..massor av japalenos yehhh...

Tobbe O
2008-02-01, 19:29
Oh fock, mäjbe jo vånt tå hav ä redjäl hard same from Lycksele wä om the tripp?

tobbe
2008-02-01, 19:33
Wesse for President.. Jag vill gärna sponsra din resa med ett par 100-lappar om jag får. Maila mig bara hur.

/Tobbe

Marcus72
2008-02-01, 20:25
haha...klart vi måste sponsra galenskaperna!! PDT_Armataz_02_44
En insamling här på forumet vore väl på sin plats... var så säker på att vi får valuta för pengarna!! :D

tobbe
2008-02-01, 21:09
Dags för Wesse-Aid gala.. Håller faktiskt med ovanstående. Om vi lägger några slantar var så lär vi få valuta tebax rejält i form av reklam för Svedalaflygare. Kanske jänkarna äntligen kan lära sig skillnaden mellan Sverige å Switzerland..

/Tobbe

adjonym
2008-02-01, 23:37
Jag lägger gärna ett par hundralappar också. RCFF, kan inte förbundet hålla i en insamling?

Ps
Tack för att jag kan posta även efter 1 feb
ds

wesse
2008-02-01, 23:56
Wesse for President.. Jag vill gärna sponsra din resa med ett par 100-lappar om jag får. Maila mig bara hur.

/Tobbe

Hmm har lite svårt att ta emot då jag hellre ger hmm visst blir detta kanske dyrt för slammis o mig men jag kan ju alltid sälja lite plan typ...men tröjor med rcff o klistemärken o dyl borde vi ju ha en del med oss för visst vore detta den största reklamen av alla för rcff...nu pratas det om en ny flydag the japaleno day over there om jag inte förstått detta fel..vi borde nog passa på o verkligen göra reklam utav tusan för rcff......Rcff är här för att stanna...yehhhh

mvh WessePowerTeam...yehhh

AM
2008-02-02, 09:50
Klart Ni ska åka Wesse. Vi diskuterar en insamling i styrelsen. Ett förslag är att öppna ett "Radiohjälpen"-konto för sponsringsprojekt.

Vi återkommer med svar i början på veckan.

Mvh
Ove

Poteta
2008-02-02, 11:13
Jag kan absolut tänka mig att betala för att få wesse och shitsucker att lämna landet. :p

kenneth67
2008-02-02, 13:00
Jag kan absolut tänka mig att betala för att få wesse och shitsucker att lämna landet. :pvill du inte ha hem dom igen då potetea???

colsson
2008-02-02, 13:36
Jag kan absolut tänka mig att betala för att få wesse och shitsucker att lämna landet. :p

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

DrHanke
2008-02-02, 17:08
ja är också på en sponsring, klart wesse man ska till Amerikat!

PS wesse, ring bokis vi har en som kan tänka sig att följa med som varit med på dessa tillställningar förut. DS.

Slamsugaren
2008-02-02, 17:21
Wesse,RCFF,SVERIGE,AMERIKA,VÄRLDEN!!
Nu är det grönt ljus från regeringen.
Jag ska följa med!!! :D :D :D
Detta är så overkligt,men Wesse säger att det är sant.
Vi ska till Amerika OJOJOJOJOJ YEHHH.....

MVH Stefan SHITSUCKER Nilsson PDT_Armataz_02_11

P.S Tack snälla gumman,jag älskar dig!!!

wesse
2008-02-02, 17:30
ja är också på en sponsring, klart wesse man ska till Amerikat!

PS wesse, ring bokis vi har en som kan tänka sig att följa med som varit med på dessa tillställningar förut. DS.

hurra lilla gumman ska följa med nu I am happy for real..yehhh

kenneth67
2008-02-02, 17:36
hmmm vad kostar en dylik resa ... blev lite sugen på att åka jag me!!!

wesse
2008-02-02, 17:48
hmmm vad kostar en dylik resa ... blev lite sugen på att åka jag me!!!

så långt har då inte jag kollat läget ännu...har ju fullt upp med silonsalvan :lol:

Marcus72
2008-02-02, 18:00
Wesse,RCFF,SVERIGE,AMERIKA,VÄRLDEN!!
Nu är det grönt ljus från regeringen.
Jag ska följa med!!!


Men hur är det med USA`s regering... skynda er & skaffa visum innan de upptäcker vilka ni är!!! :D

wesse
2008-02-02, 18:55
Wesse,RCFF,SVERIGE,AMERIKA,VÄRLDEN!!
Nu är det grönt ljus från regeringen.
Jag ska följa med!!!


Men hur är det med USA`s regering... skynda er & skaffa visum innan de upptäcker vilka ni är!!! :D

ja just det visum det hade jag inte tänkt på jag trodde det räckte med pass...