handdator

Visa fullständig version : Premiär flyg LA Racer



Sigun
2008-04-03, 22:49
Hej hopp
Idag var de dags för luftdop av min LA Racer från TWM. Metanol är kladdig men till slut när vi tröttnat på våra trainers med trötta motorer så tog jag upp min LA Racer... resultatet finns dokumenterat här :oops: :oops:

http://www.viddler.com/Sigun/videos/17/

/Martin

wesse
2008-04-04, 08:15
tjoho nu har ni stigit i graderna yehhh ni pratar hela tiden när ni filmar så ska de va enligt mig :lol: Metanolkungarna i Tingsyd yehh

Bästa avkopplande film jag skådat på länge..

Glöm inte o tvätta munnen med tvål när ni går o lägger er :oops:

hakank
2008-04-04, 19:41
Riktig myspysfilm!
Är det verkligen du som flyger LA Racern? Kände inte igen dig från avataren.

/Håkan

Hans
2008-04-04, 21:18
ÅÅhhhhhhh en AirCore,,, vad är det för motor i den?

Sigun
2008-04-04, 22:30
Ja håkan det var jag.. som flög LA Racern :) , kommer mer filmbevis så fort vädret tillåter. Tyvärr visar prognosen regn hela helgen PDT_Armataz_02_13 PDT_Armataz_02_13

I AirCoren sitter gamal trött .40 motor .. :) men den flyger med lite våld.

/Martin

hakank
2008-04-05, 08:28
Näe jag tror inte det var du :)

När man klickar på länken till filmen så ser man din avatar i Viddler och en bild på nån annan snubbe precis neranför. :badgrin:

Den andra snubben är faktiskt lik en kollega till mig på jobbet. Han har ock inte lika skön dialekt som du.

Ser fram emot mer myspys. Knappt man behöver ta sig ut själv. Man kan ligga framför datorn, sörpla kaffe och njuta :p

/Håkan

Sigun
2008-04-05, 09:39
dialekt ?? jag ? nu förstår jag ingenting ?

hakank
2008-04-05, 20:00
Well. Du låter iaf som min fru som kommer från Ingelsta, och det var hennes dialekt jag föll för :lol:

/Håkan

wesse
2008-04-05, 20:15
Well. Du låter iaf som min fru som kommer från Ingelsta, och det var hennes dialekt jag föll för :lol:

/Håkan

håller med dig jag föll för sigun första gången jag såg honom :lol: :lol:

Per P
2008-04-05, 20:17
Jamen det där såg väl ut o gå bra.... lite svårt o tro att det var batteriet som tog slut.... men det är ju ett enkelt sätt att dölja en krash/mindre lyckad landning ;) Hehe

hakank
2008-04-05, 20:23
Well. Du låter iaf som min fru som kommer från Ingelsta, och det var hennes dialekt jag föll för :lol:

/Håkan

håller med dig jag föll för sigun första gången jag såg honom :lol: :lol:

Helt förståeligt :lol:

Fast jag har fortfarande inte kläm på vem som är han, avataren eller piloten.
Misstänker att han har en "spökpilot" som rattar spakarna. Han har ju iof ingen Slammis att tillgå :D

/Håkan

Sigun
2008-04-06, 00:35
Nu känner du väl igen mig?? de var jag som flög LA Racern ! titta på bilden till vänster

hakank
2008-04-06, 07:29
:up:

Fast du ser ut att ha åldrats snabbt de senaste dagarna. Kan det bero på oremiärnersvositeten när du drog upp LA:n? :roll:

/Håkan