handdator

Visa fullständig version : Minimeeting i Tingsryd



Sigun
2008-06-01, 21:22
Mini Meeting i Tingsryd

Vi välkomnar alla som känner sig manade att besöka oss att komma på detta lilla evenemang. Vi kommer ha försäljning av korv och läsk för de som känner sig lite sugna på något gott. Vägvisare kommer placeras ut vid norra och södra infarten i Tingsryd. I övrigt ber vi er att kolla på vägbeskrivningen som finns på hemsidan

Programmet ser ut så här:

- 10:00 hälsas alla välkomna. Allmän information samt vilka flygregler som gäller på fältet.

- 10:15 Fri flygning på fältet för de som känner sig sugna. Därefter håller vi på tills dess att vi tröttnar :)

Packo och Jessica från RC-Maffian kommer till Tingsryd. De har också möjlighet att plocka med sig saker upp till meetinget om ni är snabba och mailar dem nu i veckan. RC-Maffians hemsida hittar ni här. http://www.rcmaffian.se De har även bränsle att sälja till förmånliga priser se längre ner i tråden för priserna på bränslet

I Tingsryd finns flera restauranger och pizzerior ifall magen skulle börja kurra.

Hemsida: http://www.dackeflyers.se

Välkomna till Tingsryd

kenneth67
2008-06-16, 22:29
hmmm lutar starkt åt att jag dyker upp ...

Sigun
2008-06-16, 22:43
Härligt Kenneth :) har hört att de kommer kanske folk från Tranås med :). vi får kanske bygga ut parkeringen om de kommer många. Men de gör inget ni är välkomna allihop.

Vet inte om ripa folket kommer med ?. Vi kan kanske lura upp håkan från AirCpro !!..

/Martin

LAB
2008-06-17, 21:43
Hej Vi blir nog 3-4st som kommer från Tranås om väder o inget oplanerat plötsligt händer
Mvh Lasse'

kenneth67
2008-06-17, 21:52
verkar som vi blir 2 som åker härifrån sen vet jag att det kommer nåra skåningar med ;)

Snickarjävel´n
2008-06-19, 11:46
Kanske får jag oxå för mig att sticka upp till er en sväng.

Sigun
2008-06-19, 13:04
Va kul att du med funderar över att komma Jonny :) bara hålla tummarna för att vädret är på vår sida den dagen.

/Martin

Sigun
2008-06-23, 15:06
Håkan från AirCpro kommer på besök så passa på och ringa eller maila honom vad ni vill att han plockar med sig upp. Gå in på hemsidan och kolla in http://www.aircpro.com/

/Martin

kenneth67
2008-06-23, 17:01
hmm misstänker att även rc maffian kommer ;) http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catalog/index.php

Sigun
2008-06-23, 18:21
Jag har inte hört något om detta men de vore ju trevlig om de ville komma.

Palleman
2008-06-23, 18:34
Jag och Diesel med våra fruar dyker upp :D

kenneth67
2008-06-23, 19:43
dags å göra större parkering sigun!!;)

Sigun
2008-06-23, 19:59
hmm. Det börjar luta åt det !!. :) Kul att ni kommer Palleman.

/Martin

DontHitMe
2008-06-23, 20:09
dags å göra större parkering sigun!!;)

Fantastiskt kul att det verkar komma mycket folk. :thumbup:.
Vi kör efter mottot "finns det hjärterum finns det stjärterum :grouphug:.

Börjar undra om det finns så mycket korv och bröd att frambringa i södra småland :D och tänk om ketchupen tar slut!!!:willy_nilly:

Detta ska bli riktigt kul!

kenneth67
2008-06-23, 21:20
hej hopp...
efter samtal med rc maffian så finns det möjlighet att köpa bränsle på minimeetinget !!
OBS!!! måste för beställas så tar dom med upp till mycket bra priser !!
följande finns i 5 liters dunk
5% nitro15% olja klotz eller aerosynt 3 231 kr
10% nitro 15% olja-"-261 kr
15% nitro 15% olja -"- 321 kr
1 liter nitro 135 kr
1 liter klotz olja 144 kr

bil soppa endast klotz olja !!
25% nitro 12% olja 371kr
16% nitro 12% olja 321kr

använd er av http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catalog/contact_us.php för att beställa soppa
har du "egen" tom ren 5 liters dunk blir det lite billigare -21 kr på angivna priser (bytes system på dunkar)

Per P
2008-06-23, 21:29
INTE BRA FÖR MIN PLÅNBOK om det kommer en massa handlare.... har ju så himla svårt o låta bli o handla då ju =)
Jag kommer troligtvis dit (om det inte blir skitväder eller händer något annat oförutsett. Troligtvis kommer även Kurt (Qrt på forumet) här från Mönsterås. Får som sagt se vad jag tar med mig, men något blir det nog =)

Min Yak KANSKE följer med, men då bara för "utställning" den vill jag flyga lite hemma så jag vant mig lite vid modellen innan jag flyger den någon annanstans, så då får du i alla fall se den Sigun =)

kenneth67
2008-06-23, 21:33
jag kommer oavsett .. med åker i allafall dazzler samt extran ev gilesen om den blir klar e de skit väder så får man väl ljuga om hur duktig man är på att flyga samt äta en körv ;)

kenneth67
2008-06-23, 21:35
INTE BRA FÖR MIN PLÅNBOK om det kommer en massa handlare.... har ju så himla svårt o låta bli o handla då ju =)
Jag kommer troligtvis dit (om det inte blir skitväder eller händer något annat oförutsett. Troligtvis kommer även Kurt (Qrt på forumet) här från Mönsterås. Får som sagt se vad jag tar med mig, men något blir det nog =)

Min Yak KANSKE följer med, men då bara för "utställning" den vill jag flyga lite hemma så jag vant mig lite vid modellen innan jag flyger den någon annanstans, så då får du i alla fall se den Sigun =) ta inte med plånboken då ;)
ett par tior till korven räcker :)

Sigun
2008-06-23, 21:37
INTE BRA FÖR MIN PLÅNBOK om det kommer en massa handlare.... har ju så himla svårt o låta bli o handla då ju =)
Jag kommer troligtvis dit (om det inte blir skitväder eller händer något annat oförutsett. Troligtvis kommer även Kurt (Qrt på forumet) här från Mönsterås. Får som sagt se vad jag tar med mig, men något blir det nog =)

Min Yak KANSKE följer med, men då bara för "utställning" den vill jag flyga lite hemma så jag vant mig lite vid modellen innan jag flyger den någon annanstans, så då får du i alla fall se den Sigun =)

Härligt Per. ska bli kul att se den i verkligheten.. hoppas bara du får plats med något annat plan i bilen så du får flyga lite med :).

/Martin

Per P
2008-06-23, 21:47
Jag har ju min Kamikaze, den får alltid plats.... Sen kan jag nog ta med någon tjutande Elfläkt också... =)

DontHitMe
2008-06-23, 22:31
ta inte med plånboken då ;)
ett par tior till korven räcker :)

Jag kan tänka mej att låna ut en tjuga till PerP för en väldigt förmånlig ränta. :D
Fast jag bangar inte på en pizza utöver korven. Det vore mer kul om det ramlade in ett 20:tal skojfriska modellflygare hos pizzagubben.

wesse
2008-06-23, 22:48
jaha man kanske skulle ta sig en tur te Tingsryd då:sneaky: ska ju opp te Åsele helgen o sen ripa efter det ... pust jäkla bensin te o va dyr...ska fundera vidare på detta...tror Ingemar blir ledsen om en inte kommer o trackar honom lite...ja vi får se vad vädret säger oxå...

DontHitMe
2008-06-23, 23:17
jaha man kanske skulle ta sig en tur te Tingsryd då:sneaky: ska ju opp te Åsele helgen o sen ripa efter det ... pust jäkla bensin te o va dyr...ska fundera vidare på detta...tror Ingemar blir ledsen om en inte kommer o trackar honom lite...ja vi får se vad vädret säger oxå...

Det finns rackarns god pizza och glada flygarkompisar i Tingsryd. jag vill inte försöka påverka dej att välja Tingsryd före något annat. För du har ju pizza och kompisar vart du än kör. Men det vore skoj om du dök upp. Annars träffas vi på Ripa meetinget om några veckor :) och jag är rätt säker på att Ingemar kommer dit.

Sigun
2008-06-23, 23:32
jaha man kanske skulle ta sig en tur te Tingsryd då:sneaky: ska ju opp te Åsele helgen o sen ripa efter det ... pust jäkla bensin te o va dyr...ska fundera vidare på detta...tror Ingemar blir ledsen om en inte kommer o trackar honom lite...ja vi får se vad vädret säger oxå...

Kom till Tingsryd nu.. de är ingen större omväg till Åsele :). Så kanske du kan preimärflyga din mode 69 modell :)

/Martin

Sigun
2008-06-23, 23:48
Nu är det klart med RC-Maffian. Även de kommer upp på lördag så passa på och kolla in deras hemsida om de är något ni behöver från dem. Kolla även längre upp i tråden på Metanol bränsle som de kan ta med sig om ni mailar dem.

RC-Maffians hemsida hittar ni här http://www.rcmaffian.se/

Har en handlar till på gång och meddelar så fort jag vet mer exakt om han kommer eller inte.

Ser ut som om vi kommer få det trångt på vårt fält på lördag. Har dessutom annonserat ut meetinget på byn så de kommer kanske lite lokalbefolkning och hälsar på oss med :).

/Martin

hakank
2008-06-24, 09:31
Det är attans synd att jag precis missar detta nu när jag tar mig ner. Åker idag och hem från Ingelsta på fredag. Men jag kanske tittar förbi onsdag/torsdag kväll för att hälsa på. Tror ni har kvälssflyg onsdagar?

/Håkan

Sigun
2008-06-24, 10:44
Hej Håkan.
Japp onsdag kväll vid 17 tiden och framåt är vi på plats..

Snickarjävel´n
2008-06-25, 06:05
Än så länge ser ju prognosen lovande ut för ett Tingsryds besök...

lassebetong
2008-06-25, 08:57
Ja vi hoppas, ser ut att kunna blåsa en del på förmiddagen men uppehåll tycks det ju bli.
Ser fram emot ett besök i tingsryd med pizza, korv o flyg =D

/Lasse

Sigun
2008-06-25, 10:40
Ja vi hoppas, ser ut att kunna blåsa en del på förmiddagen men uppehåll tycks det ju bli.
Ser fram emot ett besök i tingsryd med pizza, korv o flyg =D

/Lasse

Ja SMHI är lika duktiga som vanligt på att förutspå vädret :). Vi kommer dock att sända hela meetinget live här på RC-flyg via Bambuser. Förmodligen testar vi utrustningen redan ikväll så ni kan se hur vädret ser ut mm. Ska försöka upp och starta igång utrustningen så tidigt som möjligt på lördag morgon.

/Martin

mulder
2008-06-25, 12:26
Ja SMHI är lika duktiga som vanligt på att förutspå vädret :). Vi kommer dock att sända hela meetinget live här på RC-flyg via Bambuser. Förmodligen testar vi utrustningen redan ikväll så ni kan se hur vädret ser ut mm. Ska försöka upp och starta igång utrustningen så tidigt som möjligt på lördag morgon.

/Martin


Vad är bambuser? och var hittar man detta?
Mvh Mikael

Sigun
2008-06-25, 13:44
Hej Mikael
Bambuser är en ny tjänst som Gyld tipsade om för ett tag sedan.

Här är kanalen där jag kommer sända på ikväll

http://alpha.bambuser.com/channel/Sigun

Sändningen kan även ses direkt från vår hemsida www.dackeflyers.se . Vi börjar sändningen gissningsvis runt 18:30-19 ikväll.

/Martin

lassebetong
2008-06-25, 14:15
Hej Mikael
Bambuser är en ny tjänst som Gyld tipsade om för ett tag sedan.

Här är kanalen där jag kommer sända på ikväll

http://alpha.bambuser.com/channel/Sigun

Sändningen kan även ses direkt från vår hemsida www.dackeflyers.se . Vi börjar sändningen gissningsvis runt 18:30-19 ikväll.

/Martin

Fränt, då kan ju de som inte fick åka ändå se det live =)

Har någon maskin som är lite kräsen när det gäller gräsets längd på fältet.
Hur är det med erat fällt rullar alla hjul utan bekymmer?
mmm. kanske en dum fråga, du är ju trots allt expert på gräsmattor;D

/Lasse

mulder
2008-06-25, 15:12
OK jag tackar för länken Martin, bara så du vet så kan jag hålla ett öga på er nu:)
Har inte fått mitt tillstånd påskrivet ännu om att få lämna tomten men håller tummarna på en underskrift. :) Mvh Mikael Mr Mulder

DontHitMe
2008-06-25, 15:20
OK jag tackar för länken Martin, bara så du vet så kan jag hålla ett öga på er nu:)
Har inte fått mitt tillstånd påskrivet ännu om att få lämna tomten men håller tummarna på en underskrift. :) Mvh Mikael Mr Mulder


Finns det någon lobbygrupp som man kan stödja så du får åka?? ;)

Per P
2008-06-25, 15:24
Jag har ju inte varit hos er o flugit någon gång innan, så jag är också lite nyfiken på hur långt ni har gräset o om det rullar lätt.... det är ju lite avgörande för vilken modell jag ska ta med =) Blir det bra väder så har jag ju en Ultimate här som skulle behöva luftas...

DontHitMe
2008-06-25, 15:42
Jag har ju inte varit hos er o flugit någon gång innan, så jag är också lite nyfiken på hur långt ni har gräset o om det rullar lätt.... det är ju lite avgörande för vilken modell jag ska ta med =) Blir det bra väder så har jag ju en Ultimate här som skulle behöva luftas...

Vi kör kort-kort :D

Har inte mätt det, men vi kan återkomma med ett mått senare ikväll.

Det är väldigt kort på startbanan iallafall. Så det borde inte vara något problem.. Jag brukar ju krascha, så jag vet inte om det funkar att landa på "startbanan" :D:D

lassebetong
2008-06-25, 18:35
Vi kör kort-kort :D

Har inte mätt det, men vi kan återkomma med ett mått senare ikväll.

Det är väldigt kort på startbanan iallafall. Så det borde inte vara något problem.. Jag brukar ju krascha, så jag vet inte om det funkar att landa på "startbanan" :D:D

Pröva att landa på "landningsbanan" i stället :tongue2:

/lasse

Per P
2008-06-25, 21:34
Vi kör kort-kort :D

Har inte mätt det, men vi kan återkomma med ett mått senare ikväll.

Det är väldigt kort på startbanan iallafall. Så det borde inte vara något problem.. Jag brukar ju krascha, så jag vet inte om det funkar att landa på "startbanan" :D:D

En rätt dum fråga av mig egentligen, klart det är kort på ett modellflygfält.... Men nu vet jag =)

DontHitMe
2008-06-25, 22:02
Nu är det mätt. ca 3 cm långt var det på det korta stället. Det är lite längre på det långa stället.

Sigun
2008-06-25, 22:33
Gissar de ligger runt 2-4cm runt om på den klippta delen av fältet så har man bara hjul som är runt 4-5cm stora så lära de inte bli några problem. Vi lyfte ju med våra Cessnor i höstas och de gick fint :)

/Martin

Sigun
2008-06-26, 23:55
AirCpro har tyvärr fått förhinder och kan inte komma på lördag. Lite synd men inte mycket vi kan göra åt detta. Vädret verkar iallafall lovande enligt SMHI 17 grader, 3m/sek och solsken. kanske någon lite skvätt regn tidigt på förmiddagen.

Välkomna
/Martin

Snickarjävel´n
2008-06-27, 05:52
Bra med lite regn till början , de dammar inte så farligt när man störtar då :-)

DontHitMe
2008-06-27, 08:14
Bra med lite regn till början , de dammar inte så farligt när man störtar då :-)

Hehe, det är sant! :) Nu har dom ändrat prognosen igen. Ser inte ut att bli nått regn alls. Men dom kan ändra sej snabb, eller så är prognosen fel. Det har ju hänt förr.... :confused:

hoppas det blir bra väder. hoppas det blir bra väder. hoppas det blir bra väder. hoppas det blir bra väder. :D

ListKid
2008-06-27, 09:42
Detta verkar bli ett himla trevligt event och jag har i god tid fått permis hemifrån:)

Men tyvärr räcker inte tiden till, jag (och fler med mig som tänkt åka) är tvungen att befinna mig på hemmafältet för att färdigställa inför Ripalägret v29 :(

Hoppas vi ses då istället

//Linus

DontHitMe
2008-06-27, 10:46
Detta verkar bli ett himla trevligt event och jag har i god tid fått permis hemifrån:)

Men tyvärr räcker inte tiden till, jag (och fler med mig som tänkt åka) är tvungen att befinna mig på hemmafältet för att färdigställa inför Ripalägret v29 :(

Hoppas vi ses då istället

//Linus


Ibland kör det ihop sig, det är inte mycket att göra åt. :icon_pai:
Vi syns på Ripalägret. Det verkar vara ett gäng som kommer från Tingsryd.

kenneth67
2008-06-27, 16:53
man fall härifrån med ... det blir endast jag som åker ner själv .. får väl hoppas det går bra ändå ..
ska ner i källarn nu å pilla i nya servon i vingen till ultimaten får jag det att funka så åker den med ... det blir 2 servon istället för ett.. åsså min söta lilla extra ! :)

hoppas nu att det blir riktigt fint väder och kommer massor med folk både "depå" flygare och folk som vågar ;)

lassebetong
2008-06-27, 17:04
Ja vi kommer troligtvis bli fem i från Tranås ialla fall, får hoppas att det väger upp lite.:)
Kollade eran frekvenslista och såg att vi får turas om lite med flygandet, ligger själv på 70.
Har ju fortfarande inte tagit klivet in på 2000 talet.:D

/lasse

Diesel
2008-06-27, 17:08
man fall härifrån med ... det blir endast jag som åker ner själv .. får väl hoppas det går bra ändå ..
ska ner i källarn nu å pilla i nya servon i vingen till ultimaten får jag det att funka så åker den med ... det blir 2 servon istället för ett.. åsså min söta lilla extra ! :)

hoppas nu att det blir riktigt fint väder och kommer massor med folk både "depå" flygare och folk som vågar ;)


--------------------------------------------------------------------------------

HE HE !!! Depåflygare. Jag skall ju "rejsa" med dig..... skämt å sido ... men jag skall ha med mig "Lady-n" så vi får "porra loss" till boxer :D

Palleman
2008-06-27, 19:18
Jaha ja... =) Kul att vi verkar bli några där uppe i morgon.. jag tänkte avslöja en liten sak... Jag har äntligen fått min dammsamlare färdig för TAKEOFF...

Min P-38 Lightning
http://www.rcflyg.se/forum/photoplog/images/1248/medium/1_20080627.jpg

http://www.rcflyg.se/forum/photoplog/images/1248/medium/1_20080627_001_.jpg

http://www.rcflyg.se/forum/photoplog/images/1248/medium/1_20080627_002_.jpg

Provade att taxa runt lite på gräsmattan här hemma *haha*

YouTube - P-38 Lightning 2x OS 46AX

Sigun
2008-06-27, 19:41
Snyggt palleman !!.. väder prognosen är MYCKET positiv just nu 3m/sek och runt 17 grader enligt SMHI

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv

Imorgon kl 08:00-08:30 börjar livesändingen från fältet och då kommer vi rapportera de aktuella väderläget live direkt till er här på RC-flyg.

Livesängningen sänds via vår hemsida så om ni har den uppe så ser ni när sändningarna börjar

www.dackeflyers.se

Synd att ripa folket inte har möjlighet att komma men de blir kanske fler meetings framöver hos oss.

mvh Martin

Palleman
2008-06-28, 00:00
Bara tvungen att tjuvstarta juh =)

Provflygning på Veslanda fredag kväll kl. 21:00
YouTube - P-38 Lightning in the air =)

Sigun
2008-06-28, 06:58
Väderläget 06:57 solsken blå himmel och en svag vind 1-2m/sek temperatur 15 grader. Livesändningen börjar om ca 1 timme.

Sigun
2008-06-28, 07:01
Palleman: puh ! han är hel ! :) ska bli riktigt kul att se en live idag !

Per P
2008-06-28, 07:21
Vi åker 3 bilar från Mönsterås kl 08:00. Så nu hoppas vi verkligen på fint väder, o här är det kanonfint =) Ses om ett par timmar!

DontHitMe
2008-06-28, 07:30
Vi åker 3 bilar från Mönsterås kl 08:00. Så nu hoppas vi verkligen på fint väder, o här är det kanonfint =) Ses om ett par timmar!

Just nu skiner solen :thumbup: men jag bor ca en mil från fältet.
Det kommer en lajvsändning från fältet runt 8:00-8:30 med väderprognos.

Vi ses... Välkomna!

Palleman
2008-06-28, 21:23
Metanol !!!

Snickarjävel´n
2008-06-28, 21:26
Vill passa på att tacka för ett trevligt meeting med trevligt folk. Lite synd med regn skurarna men sånt hör väl till kan tänkas.

Vi ses snart igen!

Palleman
2008-06-28, 21:32
Jag tycker det blev en helt underbar dag med MKT flyg och ännu mera trevligt skitsnack =)

Att tårarna föll från himlen framkallade iaf inga tårar på denna man *haha* Va faktiskt riktigt skönt att stå ute i ösregnet och flyga "Sonic 500" ;)

Nä längtar redan till nästa flygtillfälle, men nu ska man ha knatten en vecka så det får vänta några dagar =)

Gôtt mos and Godspeed !?

PS/ Har fått blodad tand på stora warbirds och flermotorigt ;)

Per P
2008-06-28, 21:40
Tack till alla de som arrangerade detta mycket trevliga "minimeeting"!!

Det var mycket trevligt trots de små skurarna. Kul också att "få ett ansikte" till de som man bara känner till som namn på detta fina forum!!

Grattis JonnyE till din lyckade provflygning, film kommer ut inom kort =)

MVH//Per Pålsson

Snickarjävel´n
2008-06-28, 21:44
Grattis JonnyE till din lyckade provflygning, film kommer ut inom kort =)

MVH//Per Pålsson

Tackar å de vänligaste

DontHitMe
2008-06-28, 22:30
Vill passa på att tacka för ett trevligt meeting med trevligt folk. Lite synd med regn skurarna men sånt hör väl till kan tänkas.

Vi ses snart igen!

Det var kanske tur att det regnade lite, så vi hann med och äta! ;)

Tack alla som hade möjlighet att komma!
Filmer på G.

taygher
2008-06-28, 23:00
Tack för ett fint arrangemang idag.
Det var riktigt roligt att träffa alla och se alla olika modeller i luften mellan skurarna. Ni har en väldigt fin anläggning med sensationell hangarbyggnad och läget verkar väldigt skyddat men ändå inte för långt "ut i skogen.":)

Återkommer gärna med mina warbirds nästa gång det är dags för ett meeting hos Dackeflyers.

Återigen, tack för en fin dag! :thumbup:

Patrick Johnsson
2008-06-29, 09:59
Tack för en trevlig lördag. Alltid kul att komma till nya platser och träffa nytt folk.
Det blir säkert fler turer till er.

Dragon
2008-06-29, 12:25
Tack för en trevlig dag!:thumbup:
Det var en fin anläggning ni har,
men den var inte lätt att hitta!
Det var tur att vi skrev ut vägbeskrivningen!:)
/Kalle

DontHitMe
2008-06-29, 13:16
Tack för en trevlig dag!:thumbup:
Det var en fin anläggning ni har,
men den var inte lätt att hitta!
Det var tur att vi skrev ut vägbeskrivningen!:)
/Kalle

Vi ska bättra på skyltningen nästa gång :)
Tack för besöket, vi syns på Ripa!

kenneth67
2008-06-29, 21:44
äntligen hemma igen ! tackar för en mycket trevlig träff ... även om det blev lite förluster .... riktigt kul att det var sådan uppslutning .. och många olika typer av flyg/flygare .. kul att träffa alla bakom namnen här på forumet !

lassebetong
2008-06-29, 22:12
Ja kan bara hålla med, ett riktigt kul meeting med mycket flyga och äta.:)
Ja tyvärr slutade ju dagen inte riktigt som tänkt i och med min taskiga nödlandning med capen, men shit happens.
Nu fick jag ju en motor över och i dag har den fått ett nytt hem.:D

Hur som det var kul att få se er och hoppas på återseende eftersom det gav mersmak.

/Lasse

RC Maffian
2008-06-30, 14:34
Vi vill precis som så många andra tacka för en mycket trevlig träff!
Det var verkligen kul att få träffa er och prata lite med er "i verkligheten". :)

All heder till Dackeflyers också som hade ordnat detta.
(oki, vi håller väl med... nån skylt till hade inte skadat :D men vi hittade ju ändå.)

Ett stort tack än en gång!

Jessica & Packo

Sigun
2008-06-30, 14:38
Vi tar åt oss av kritiken och lovar att bättra på skyltningen till nästa gång :).

/Martin

RC Maffian
2008-06-30, 15:29
Vi tar åt oss av kritiken och lovar att bättra på skyltningen till nästa gång :).

/Martin

Nåja... det verkade ju ändå som om att alla hittade dit....
såvida du inte fått en massa mail från flygare som irrade bort sig i skogen :) och dessutom missade en trevlig dag. :)

Mvh
Jessica

wesse
2008-06-30, 16:10
jag letar fortfarande efter fältet har kört 140 mil hitills..hoppas snart finna skylten som leder till tingsryd:banghead:

DontHitMe
2008-06-30, 16:26
jag letar fortfarande efter fältet har kört 140 mil hitills..hoppas snart finna skylten som leder till tingsryd:banghead:

SPÅN!
:icon_pai: Vi kommer att ha fler träffar, och då skickar vi en skylt till dej så du hittar! :rofl:

Ha det gött, och var rädd om tjejerna där uppe!