handdator

Visa fullständig version : Nu är Forumet markant snabbare än tidigare i helgen....



McRegor
2008-06-09, 07:29
Hej,
Som flera påpekat så är Forumet nu avsevärt snabbare än tidigare i helgen och just nu känns det helt OK.
Eftersom jag "tyckt till" en del om nya Forumet - och inte bara positivt - så kände jag att det var på tiden att äntligen få ge lite positiv respons ..:)
Hälsningar
Roger

DanneG
2008-06-09, 07:33
Man tackar, vi gillar att ni tycker till. Både positivt och negativt :)

Finns det några funktioner som ni känner att "wow äntligen?"

wesse
2008-06-09, 07:53
att ladda opp bilder är wow o enkelt... en engelsk sida för våra amerikanska vänner skulle va kul o ha... svårt för dom o regga sig när di är så dåliga på svenska..har fått några mail från dom som försökt...

detta forum går snabbare än det gamla men så va de nog skit i datorn o det har jag blåst ut med tryckluften nu..yehh

DanneG
2008-06-09, 08:34
att ladda opp bilder är wow o enkelt... en engelsk sida för våra amerikanska vänner skulle va kul o ha... svårt för dom o regga sig när di är så dåliga på svenska..har fått några mail från dom som försökt...

detta forum går snabbare än det gamla men så va de nog skit i datorn o det har jag blåst ut med tryckluften nu..yehh
Skicka denna länk till dem, den är på engliska :)
http://www.rcflyg.se/forum/register.php?langid=1

ssn
2008-06-09, 10:04
Yess! Nu funkar det kanon!!!!

Bra jobbat Danne!!

Sosen..

DanneG
2008-06-09, 10:14
Kanon! :)

DrHanke
2008-06-09, 13:34
Hej,
Som flera påpekat så är Forumet nu avsevärt snabbare än tidigare i helgen och just nu känns det helt OK.
Eftersom jag "tyckt till" en del om nya Forumet - och inte bara positivt - så kände jag att det var på tiden att äntligen få ge lite positiv respons ..:)
Hälsningar
Roger


:) det är bra med kritik, vi har ju ändrat en del så nog må ja säga att även negativ kritik är positiv :)

Men kul iaf att det går snabbare! Tack mcregor!