handdator

Visa fullständig version : Mode 69



wesse
2008-06-22, 13:53
Nu är det slut med crasher för nu kör jag mode 69 o det är sällsamt det:thumbup:
YouTube - Hard mode 69

Magnus68
2008-06-22, 20:04
Hej Wesse
Jag ser fram emot att få se mode69 på Ripa-veckan!
/Magnus A

Dragon
2008-06-22, 21:28
Mycket kreativt Wesse!:thumbup:
Hoppas den överlever till Ripaveckan.:sneaky:
Men det är ju klart de var ju slut på crasher!:):):)
/Kalle

wesse
2008-06-22, 21:46
Mycket kreativt Wesse!:thumbup:
Hoppas den överlever till Ripaveckan.:sneaky:
Men det är ju klart de var ju slut på crasher!:):):)
/Kalle

Klart den överlever:blush: Slammis kommer oxå två dagar till Ripaveckan o han ska visa dig hur man flyger Jet:thumbup: med dina jetplan yehhh hoppas dom överlever det:rofl: ja nu bär det snart i väg te Åsele hoppas jag överlever det:)

Dragon
2008-06-22, 22:02
Klart den överlever:blush: Slammis kommer oxå två dagar till Ripaveckan o han ska visa dig hur man flyger Jet:thumbup: med dina jetplan yehhh hoppas dom överlever det:rofl: ja nu bär det snart i väg te Åsele hoppas jag överlever det:)

Vad har jag JET mej in på!?:scared:
Hoppas det blir en sällsam resa!:)
Som sagt så ses vi på Ripa vecka 29!:thumbup:

sundqvistjohan
2008-06-22, 22:34
Tänk att du hann före Wesse, jag har också tänkt på det där att landa inverterat men aldrig kommit mig för att montera landningsstället. Du som är så händig - kan du inte fixa landningsställ på båda vingspetsarna (och sporrhjul på stabilisatorns spetsar) så att man kan landa i knife edge också.

wesse
2008-06-22, 22:44
nja detta är väl egentligen en nostalogitripp från 90-talet då vi gjorde likadant i Hultsfred fast då va det Torgny som fick landa o om jag inte minns fel så landade o startade han tre gånger vanligt inventerat o vanligt igen så detta projekt är väl mest för o glädja honom över gamla minnen..tror jag ska låta han testa detta först.............Minns även att vi lyckades fastna i ett plastband jag hade efter min kärra..åt varsitt håll o bägge modellerna stod stilla i luften o en härlig dragkamp startade men denna manöver vet jag inte hur vi ska lyckas med en gång till...manövern kallas "vill inte ditåt" ja det går nog skiva en mindre bok om äventyren i Hultsfred:scared:

mds
2008-06-22, 23:19
Hej WESSE det finns inga ord för dina påhitt men roliga är dom!!!!!!!!

EPG
2008-06-22, 23:24
Skulle rekommendera att du monterade dit någonting liknande denna:
http://www.shopatron.com/img/product_images/101/c1b1169e51384991bdade2bf1b8c4076.jpg
i fentoppen.