handdator

Visa fullständig version : Ripa-veckan har den varit?



Ultra Bandit
2008-08-19, 17:41
Ripa-veckan har den varit? :bawling:
Skämt å sido, anläggningen är en av de bättre jag varit på. Har varit här och campat med husvagn i 4 dagar15/8-19/8 med tjej och katter och flugit lite Props och lite El-Ski!!.:thumbup::thumbup:
Jag vill härmed tacka Mats Erlandsson och Ripa klubben för ett vänligt mottagande.

Hälsningar Lasse Palm:bandit:

Sigun
2008-08-19, 20:53
Katterna verkade ju lagom roade :rofl::rofl: av flygning. Ripa är ett väldigt fint fält med mycket fina faciliteter. Får se om man kan tvinga dit frugan till nästa års ripa meetings.

/Martin

wesse
2008-08-19, 21:33
jag hade då mycket roligt trots att the jet-lady tog musten ur mig...Mats pysslade om oss med glass o såg till att vi mådde bra så nog tusan vill ja komma tillbaka igen ...om dom orkar med mig en gång till:vroam:

Ultra Bandit
2008-08-19, 21:43
Sigun!
Min tjej tyckte det va kanon här nere,(och min dam har krav,hon ***** allt vad camping heter)
i går åkte vi till Kivik och badade.
Måste säga att det är otroligt vackert här nere och mina katter älskar Ripa fältet!
Som du ser på bilderna är dom helt slut efter all jakt på kaniner.

Ska försöka pricka in Ripa-veckan nästa år så kanske vi ses!

Med vänliga hälsningar
Lasse Palm

Ultra Bandit
2008-08-19, 22:20
Som det framgår av biderna så har vi haft kanon väder här nere!

Lasse P

Ripa
2008-08-19, 22:27
Hej!

Trevligt att ni verkar trivas hos oss på Ripafältet, vår målsättning är att utveckla modellflyghobbyn på ett enkelt och trivsamt sätt, en förutsättning för detta är att försöka få hela modellflygfamiljen att trivas på modellflygfältet, och i våra skånska omgivningar.

Lasse Palm/ Tack själv, och speciellt tack för briljant flygning, din kniveggsflygning fick mig att hålla andan i mer än 200 meter, hela fältets längd, imponerande!

Sigun/ Lasses och hans tjejs katter trivdes, de kunde dessutom ”spinna” som tränade flygarkatter skall göra.
Din fru skall inte behöva tvingas till Ripa hon skall längta dit tillsammans med dig och Axel, till nästa år flyger nog Axel själv.

Wesse/Att Jet-ladyn tog musten ur dig …… ja så är dom, de skånska töserna.
Med den glädje och entusiasm du sprider är du precis som alla andra välkomna till Ripa när helst du/ni vill.

Med vänlig hälsning
Mats Erlandsson