handdator

Visa fullständig version : Ytterligare en Jetleverans från BOKIS



ivve
2008-10-14, 20:32
Lite bilder på min nya Feibao L-39 Albatross.
Levererad av vår egen lilla Getleverantör " Bokis Getter & annat AB"
En mycket trevlig leverantör där man till och med kan provflyga modellen innan man slår till,
Och inte nog med det, man brukar även få ÄPPELKAKA O VANILJSÅS efter avslutad affär !!!
I dag hade han tyvärr inte hunnit få äppelkakan klar så vi fick nöja oss med kaffe, bullar, skinksmörgås och en massa annat godis !
Fick även kolla in i hans verkstad där hans nya stora B-25a stod startklar o glänste i all sin prakt.

Denna säljare kan man varmt rekomendera !!!!!

bokis
2008-10-14, 22:26
Shaggy "the Bonkman" var givetvis med vid avhämtandet med ett "suuuug" i blicken som får en centraldammsugare o blekna i jämförelse..De vänliga orden från Ivve beror endast på att jag betalade honom för att skriva något fördelaktigt om mig..det kommer o kosta...:handkiss: Är jag övertygad om..:date:
Tack för påhälsningen pojkar!

DrHanke
2008-10-14, 22:40
när ja lärde känna bokis så fanns ömh filialen i pumphuset, "Gå på pumpen hos bokis" var ett allmänt känt begrepp... Helt klart har filialen fått det bättre med åren :)

Tur att man inte var där för medans ni fikade hade nog paketet enkelt kunnat hamna i fel baklucka av bilderna att dömma... :)

bokis
2008-10-16, 15:47
Farbror? Kan Farbror ta ett par foton på geten när du plockar i pryttlarna? Skulle vara mycket trevligt för att inte tala om lärorikt!Skulle det slinka med ett par bilder på en B-17 så blir jag inte ledsen..