handdator

Visa fullständig version : CopterX Shop?



Mr B
2009-03-30, 15:09
Var kan man hitta en shop förutom Ehirobo...
Oj hade inte sökt tillräckligt hittade denna adress www.nordic-hobbytech.com (http://www.nordic-hobbytech.com) har tydligen inte öppnat ännu men tar emot förbokningar.. Kanon

McRegor
2009-03-30, 16:42
Var kan man hitta en shop förutom Ehirobo...
Oj hade inte sökt tillräckligt hittade denna adress www.nordic-hobbytech.com (http://www.nordic-hobbytech.com) har tydligen inte öppnat ännu men tar emot förbokningar.. Kanon

Hej,
Undrar bara lite försynt varför du skapade denna tråd när du redan hittat en firma som säljer grejen du är så intresserad av...
Beträffande firman så finns det ingen företagsinformation överhuvudtaget såvitt jag kan se så inte skulle jag beställa under de premisserna.... Ingen adress, inget telefonnr, ingen ort, ingen e-mailadress. Varningsklockan klämtar otvivelaktigt. Men visst kan jag ha fel - det kan ju bara vara ett förbiseende och i så fall antar jag att det snabbt klaras ut. Jag gillar nämligen inte helt anonyma företag.
Hälsningar
Roger

Mr B
2009-03-30, 17:23
jag redigerade min tråd efter jag hittade adressen.

bokis
2009-03-30, 17:37
Bengt Bengtson,om du vill göra reklam för en produkt här så är det bara att lägga in det i reklamforumet.Kostar inte ett dugg..
Måste dock säga at det var en av de mer mystiska firmor jag har sett inom hobby,det finns ingen info om var o vem,att betala pengar dit vore något som jag,aldrig skulle göra,man bör ju veta med vad man har att göra med..

matbos
2009-03-30, 18:06
Bengt Bengtson,om du vill göra reklam för en produkt här så är det bara att lägga in det i reklamforumet.Kostar inte ett dugg..
Måste dock säga at det var en av de mer mystiska firmor jag har sett inom hobby,det finns ingen info om var o vem,att betala pengar dit vore något som jag,aldrig skulle göra,man bör ju veta med vad man har att göra med..


Håller med verkar lite fishy :th_o:

Palleman
2009-03-31, 16:28
Nä men det dyker säkert upp mer info på siten så fort dom kommer igång riktigt. Dock håller jag med om att man blir fundersam när något av det första som läggs upp på sidan är hur man skickar pengar till dom .. :stupido2: