handdator

Visa fullständig version : Foamies vs Soft airguns - hilarious!



Kennerdahl
2011-01-03, 10:12
http://www.youtube.com/watch?v=4HGmoxotBi8

Vad ska man annars göra när man tröttnat på en modell? :sarcastic:

Vöfly
2011-01-03, 10:50
påminner mej lite om min lumpar tid, var ute på kråks skjutfält utanför Karlsborg
Vi skulle öva hur svårt det var att skjuta ett flygplan med ytter KSP´n på våran stridsvagn
Kom ut två glada flygare från den lokala rc klubben, med ett antal plan under armen, sen jä... blev det skjuta av
Otroligt svårt att skjuta ner ett plan, man var tvungen att sikta med hjälp av lys-ammunitionen, men fan va kul det var.

Kennerdahl
2011-01-03, 11:21
påminner mej lite om min lumpar tid, var ute på kråks skjutfält utanför Karlsborg
Vi skulle öva hur svårt det var att skjuta ett flygplan med ytter KSP´n på våran stridsvagn
Kom ut två glada flygare från den lokala rc klubben, med ett antal plan under armen, sen jä... blev det skjuta av
Otroligt svårt att skjuta ner ett plan, man var tvungen att sikta med hjälp av lys-ammunitionen, men fan va kul det var.

Låter som väl spenderade skattepengar.. ;)

marell01
2011-01-04, 00:15
påminner mej lite om min lumpar tid, var ute på kråks skjutfält utanför Karlsborg
Vi skulle öva hur svårt det var att skjuta ett flygplan med ytter KSP´n på våran stridsvagn
Kom ut två glada flygare från den lokala rc klubben, med ett antal plan under armen, sen jä... blev det skjuta av
Otroligt svårt att skjuta ner ett plan, man var tvungen att sikta med hjälp av lys-ammunitionen, men fan va kul det var.

Min far var glad iaf... Det var han som sålde prylarna:sarcastic::sarcastic::sarcastic: