handdator

Visa fullständig version : Blubabyn På vattnet slutar nästan med drunknigsolycka! :-D



bogieboy
2011-02-16, 17:40
Film från i somras när jag gjorde debut på vattnet!

http://mickeshobby.blogspot.com/2010/06/blubabyn-pa-vattnet-slutar-nastan-med.html

bogieboy
2011-02-18, 16:48
http://mickeshobby.blogspot.com/search/label/blubaby här är lite om bygget av Blubabyn 33"

jocke1963
2011-02-18, 19:44
De där filmerna la du väl upp redan i somras..?
Du får ursäkta om intresset för din blogg är lågt från min sida, men jag föredrar att hålla mig härinne, finns tillräckligt mycket att hålla reda på här som det är. Länkningar till andra forum kan va kul ibland, men inte hela tiden.. :/

bogieboy
2011-02-19, 11:08
De där filmerna la du väl upp redan i somras..?
Du får ursäkta om intresset för din blogg är lågt från min sida, men jag föredrar att hålla mig härinne, finns tillräckligt mycket att hålla reda på här som det är. Länkningar till andra forum kan va kul ibland, men inte hela tiden.. :/

Det är lungt om du inte är intresserad. Jo jag la upp dom här klippen för ett tag sedan. Men inte på detta forum. Jag har inte varit på detta forum så mycket innan så jag tänkte att det finns kanske folk här som vill se.

Jag hoppas det inte uppfattas som störigt att jag postar några länkar här med?

jocke1963
2011-02-19, 16:55
Jag hoppas det inte uppfattas som störigt att jag postar några länkar här med?


Nejdå, älskar rc-byggtrådar, -filmer och -bilder, men har riktigt svårt för bloggar...
Dessutom når du ju en större rc-publik om du lägger dina byggtrådar härinne istället, skulle jag tro?

bogieboy
2011-02-19, 17:51
Nejdå, älskar rc-byggtrådar, -filmer och -bilder, men har riktigt svårt för bloggar...
Dessutom når du ju en större rc-publik om du lägger dina byggtrådar härinne istället, skulle jag tro?

Aha jag är tvärt om jag älskar bloggar... Du har kanske rätt i om att jag når fler om jag postar på forumen. Men jag tycker det är smidigare i bloggen och länkar dit istället om det är nått jag vill dela med mig av! Men när det gäller frågor och dylikt är ju forumen överlägsna.

Bloggen funkar även som en dagbok för mig själv som jag ofta tittar tillbaka i! :-D