handdator

Visa fullständig version : Varför hamnar svaren i trådarna över varandra???



wallberg
2012-08-09, 12:19
varför är det så att man vill ha så att svaren i trådarna hela tiden hamnar över varandra, ist som på 99,9% av alla andra forum.
Där trådskaparens inlägg ALLTID ligger överst, och sedan följs det åt av svaren UNDER.

Det är ju drygt att hela tiden behöva gå längst ner på alla trådar och sen jobba sig uppåt.
Eller är det bara jag som tycker det ???

Annars ett grymt ställe detta ;)

EDIT: Eller är det kanske nån inställning jag själv kan göra på mitt konto?

Timtimtim
2012-08-09, 12:31
Du kan ändra det i inställningarna i profilen. Välj allmäna inställningar->visning för ämne-> ändra :) Tyckte det var konstigt att det var inställt så som standard hehe

Newbe
2012-08-09, 12:41
Kunde inte sagt det bättre själv

wallberg
2012-08-09, 12:46
Du kan ändra det i inställningarna i profilen. Välj allmäna inställningar->visning för ämne-> ändra :) Tyckte det var konstigt att det var inställt så som standard hehe

Så enkelt var det ja, guuud va skönt.
Men konstigt att det inte redan ligger som standard.
tack!

Mr J
2012-08-09, 13:17
Många använder den lilla vita pilen i den blåa cirkeln precis till vänster om trådens titel, då kommer man direkt till det första olästa inlägget, då kan man läsa det och sen scrolla neråt och läsa resterande inlägg.
Då passar det utmärkt att ha det nyaste inlägget överst.

Fredrik_W
2012-08-09, 13:20
Många använder den lilla vita pilen i den blåa cirkeln precis till vänster om trådens titel, då kommer man direkt till det första olästa inlägget
DEN hade jag missat! Tack för det tipset!

// Fredrik W