handdator

Visa fullständig version : Flygning vid Össeby kyrkoruin



mackar
2014-07-03, 21:49
Flög lite runt Össeby kyrkoruin utanför Stockholm, lite vibrationer i filmen tyvärr :(


https://www.youtube.com/watch?v=64Dn7txyRKM

Andy1997
2014-07-03, 22:23
Fint filmat:)

mackar
2014-07-03, 22:58
Fint filmat:)Tack, försöker lära mig rediera filmerna...

Fredrik_W
2014-07-04, 10:15
Jag har varit och geocachat vid Össeby Kykoruin, fin plats.
Jag kunde inte se några vibrationer i filmen? Ingenting som störde i alla fall. Det enda jag saknar i din film är någon sekvens över ruinen på lite avstånd så att man får lite mer helhetsintryck. F ö så var det snyggt filmat och klippt.
Bra jobbat.

// Fredrik W

mackar
2014-07-04, 11:55
Jag har varit och geocachat vid Össeby Kykoruin, fin plats.
Jag kunde inte se några vibrationer i filmen? Ingenting som störde i alla fall. Det enda jag saknar i din film är någon sekvens över ruinen på lite avstånd så att man får lite mer helhetsintryck. F ö så var det snyggt filmat och klippt.
Bra jobbat.

// Fredrik WTack

Planen är att jag ska åka tillbaka och filma mer när jag fått bort de vibrationer som är kvar och fått på videosändare så jag kan se vad jag filmar remote, ser då till att ta lite mer film på avstånd också.

Ålänning
2014-07-04, 17:54
Fint filmat! =) Har haft liknande planer vid ett slott, en borg och lite kanontorn här. Det är såna här filmer som får en att fortsätta pyssla, bygga o flyga... bara man skulle bli nöjd nån gång. :-D

SebastianW
2014-07-04, 18:12
Snyggt!

mackar
2014-07-04, 22:16
Tack allihop, va kul att folk uppskattar det :-) Gör ju att man blir sporrad och lära sig mer redigering och flygteknik. Tänkte ha min DIJ F450 över sommaren och lära mig på och till hösten ska jag bygga nåt lite större, som det ser ut just nu blir det en Tarof FY 680 Pro men man hinner säkert ändra sig ett par gånger tills dess :)