handdator

Visa fullständig version : Inomhusflyg i Söderort/Vantör - Bokar gympasal om intresse finns!



flow
2017-09-06, 17:06
Jag är sugen på att flyga inomhus i mitt närområde tillsammans med andra med samma intresse. Det kostar 400 kr för en gympasal som privatperson utan kommersiella intressen, så ett fåtal personer räcker för att det ska va värt - Swish-betalning på plats tänker jag mig. Såklart ska det va inomhuslämpliga modeller och medlemskap i RCFF krävs så att försäkring gäller - Betalade nyss in mitt medlemskap XD Hur ofta och när, med begränsningen att det inte kan va under kontorstid, får ni gärna föreslå i tråden.Vilka är iintresserade?

Steffe
2017-09-06, 20:24
Hej
Kul att du är sugen på att flyga.
Vill bara berätta att det finns ett par gäng som flyger regelbundet i sporthallar under vinterhalvåret i södra Storstockholm. Det är vi i Södertälje MFK och ett gäng i Haningetrakten.
Båda tar emot gästflygare.

/Stefan

flow
2017-09-06, 23:08
Tack, men den här tråden handlar om vilka som har intresse att flyga inomhus i Vantör, inte vilka ospecificerade gäng som flyger någon annanstans.

Fredrik_W
2017-09-07, 07:49
Hej
...och ett gäng i Haningetrakten.

Dom känner inte jag till, vilka är det? Om du tänker på Modellflygfarbröderna så flyger vi tillsammans med Red Baron i Stavsborgshallen.

// Fredrik W

flow
2017-09-07, 14:48
Finns det någon tråd, facebook eller kontakt med den/de som arrangerar dessa inomhus-seshs i Älta?

Hur som helst, har fått kundnummer och inloggningsuppgifter från Stockholmsstad så att jag kan boka en lämplig lokal för flygningen :) Behöver bara veta om någon annan är intresserad och komma överens om tid(er).

Fredrik_W
2017-09-07, 16:29
Finns det någon tråd, facebook eller kontakt med den/de som arrangerar dessa inomhus-seshs i Älta?

http://www.svensktmodellflyg.se/forum1.asp?viewmode=1&msgid=321026&page=1&CurrentMainTopic=7&replypage=99

// Fredrik W

Steffe
2017-09-07, 21:32
Älta, ja så va de