handdator

Visa fullständig version : Hur ändrar man huvudrubrik



senmathal
2020-07-19, 12:40
Jag skrev fel rubrik i ett ämne men hittar inte något sätt att redigera den. Inte för att det gör så mycket men stör mig lite på det ändå :) Det är alltså ämnesrubriken. Rubriken i varje inlägg gick att ändra.

/Mats

Krille
2020-07-19, 23:25
Tryck på "redigera inlägg."

Tryck sedan "gå till avancerad" :)

Ålänning
2020-07-19, 23:57
Ändrar inte det bara rubriken på inlägget? Alltså inte själva ämnet? Jag har också försökt tidigare utan framgång.

senmathal
2020-07-20, 04:09
Som Ålänningen säger så är det bara rubriken i första inlägget som går att ändra den vägen. Ämnet hittar jag ingen lösning på att ändra. Konstigt då rubriken i första inlägget alltid blir det samma som ämnet.

/Mats

andWho
2020-07-20, 14:54
Kan du ändra "Staal..." till "Stall..." i den tråden så får vi se hur det ser ut. Blir det olika på de två ställena så har du hittat en bug i forumkoden, som borde rapporteras. Som det ser ut nu är det fortfarande samma text.
/A
Edit: Ah, sorry. Nu ser jag att du ändrat "Byttråd" till "Byggtråd" i en annan tråd. Definitivt en bugg.

senmathal
2020-07-20, 17:05
Du hittar fler fel i mina rubriker :) Men det var som sagt "byttråd" som jag närmast tänkte på.

/Mats

Krille
2020-07-24, 11:46
Ändrar inte det bara rubriken på inlägget? Alltså inte själva ämnet? Jag har också försökt tidigare utan framgång.
stämmer.

Trodde det ändrade ämnet men gjorde en test å det va precis som du sa