Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Och sen en bild på det nya projektet (som jag faktiskt tar lite mer seriöst, hade tänkt ha den som indoor modell i vinter). Nån som kan gissa på vad det är för ngn ?
Mmm, jag limmar allt med vitlim, gillar inte stanken från ca och epoxy, speciellt inte efterssom jag brukar ha en 4 månaders bebis i sin stol precis brevid mig när jag bygger
Jag vet faktiskt inte riktigt. På balsa tycker jag det håller bättre (förmodligen är det bara som jag tycker) + att det är lättare att slipa än när ca har dratt sig in i porerna. Sen brukar jag köra cascol's vattenfasta trälim. Den sistnämda sväller dock lite så man får kolla den precis när man satt den och ta bort om det blivit för mycket.
Mmm, jag lyckades inte få med frugan ut och filma, jag beklagar det. Håller på med en annan kärra redan, vill ni så kan jag lägga ut bilder på det bygget med!
Du kunde ju slått en signal, det tar mig ungefär lika lång tid att köra hem till dig som det tar för dig att gå ut till fältet...
Premiärer är alltid spännande...
Kommentar