Augusti 2022 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
sö | må | ti | on | to | fr | lö |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Oberoende "GOA Gubba" klubben i Skaraborg/Älvsborg med deltagare ifrån; Falköping, Skövde,Lidköping, Axvalla, Kättilstorp, Kvänum, Vara,
GliderKing igår, 12:05När jag började med metanol fick jag alltid en massa tips om hur man ska snapsa och dona och ha sig. Men med starter behöver man inte bry sig och motorerna
Ålänning igår, 08:15Alla har sina olika sätt att starta på, fick slå farsan på fingrarna sist jag skulle hjälpa honom starta en kärra då jag lärt mig hur just de
Mr.Bob 2022-08-06, 18:20Jojopp, den blir inverterad. :-) Nu tog ju limmet slut (beställde fel till på det), så det blir lite paus i bygget.
Jag har en likadan
Tackar, och detsamma! Nästa blir nog en A10 utifrån Tony Nijhuis förlaga. Men tänker mig lägga till styrbara sidroder, klaffar, utfällbara landställ
obodin igår, 13:52Nu är modellen provflugen och klar. Tyngdpunkten verkar ligga bra. Behövde trimma en del dyk. Modell med stor charm i luften. Motorn överstark och
jornat 2022-08-06, 09:02Eflite Draco, flugen en gång. Säljes då den gick lite för sakta
Finns att hämta på Feringe, när som helst under vecka 32(jetflyg
Hej.
Säljer min TANDEM X18 EU/LBT FrSky transmitter blue 2.4Ghz inköpt den 3 april 2022 från Engel Modellbau.
Pris: 3800 kronor inklusive
Någon som sitter på något gammalt skala helikopter projekt och kanske tröttnat.
Då kanske jag kan vara intresserad utav att köpa.
Hej har bytt system så jag fått mottagare över, alla i bra skick och inge hård landning på någon, några har inte varit i luften.
Finns i
fint skick förutom en skada på vingen
med hitecservon men utan esc och motor
pris 1600kr
hämtas i norrköping
Chipmunk – Dennis Bryant 68”
Tackar, och detsamma! Nästa blir nog en A10 utifrån Tony Nijhuis förlaga. Men tänker mig lägga till styrbara sidroder, klaffar, utfällbara landställ
obodin igår, 13:52