Reklam

• Nya inlägg

jaka

Glödsoppa?!

Hej!
    Har färdigblandad glödsoppa som stått över 30 år i ett mörkt garage utan att bränslet på något sätt skulle fungera sämre än nyblandad

jaka igår, 22:16 Gå till det senaste inlägget
    Anders J

Oldtimer på Ripaveckan

Ripaveckan på Ripa MFKs fina fält utanför Kristianstad genomförs varje år under vecka 29. Fältet invaderas av husvagnar, husbilar och några tält,

Anders J igår, 20:34 Gå till det senaste inlägget
    Lussarn

Mäta hastighet på flygplan

Man kan konfigurera max tillåtna dyk i programvaran faktiskt. Standard är 10 grader och det är rätt mycket ändå.

Jag har kommit upp

Lussarn igår, 16:57 Gå till det senaste inlägget
    Ripa

Ripaläger Shootout 2021

Modellflyg, världens bästa hobby, skall utövas med glädje och gemenskap, tyvärr måste vi som klubb begränsa antalet utövare, under

Ripa igår, 16:14 Gå till det senaste inlägget
    henke2

Mäta hastighet på flygplan

Detta är bra! Redan innan jag såg videon så tänkte jag att EFX lär ju i dykning maximakt kunna gå strax över 160kph. Till min glädje så visar

henke2 2021-06-20, 18:02 Gå till det senaste inlägget
  • Byggdagboken

the_storm

Aeronaut Foxx

Har lite smått gett mig på att bygga vingen nu, men det blev snabbt en tvärnit. Saknas några lister Har lagt en beställning från en svensk butik,

the_storm 2021-06-16, 11:54 Gå till det senaste inlägget
    Elgstrand

Aeronaut Foxx

Snyggt!

Elgstrand 2021-06-16, 08:52 Gå till det senaste inlägget
    the_storm

Aeronaut Foxx

Återupptog bygget, plankat toppen, botten, limmat dit motorfäste samt gått loss med sandpapper. Det tar sig sakta men säkert!

the_storm 2021-06-15, 14:58 Gå till det senaste inlägget
  • FPV & Multirotor

Hägle

Spektrum satellit och flight controller F4

Hej
    Jag har sedan 2 år nya F4 med äldre programvara 3.xxx då fungerar min Spektrum dx8 med mina satellitmottagare. Bootade om till flera varianter

Hägle idag, 09:13 Gå till det senaste inlägget