Har funderat på om man skulle vara med även i SMFF. men nu vet jag inte längre :?
Har funderat på om man skulle vara med även i SMFF. men nu vet jag inte längre :?
mmm, fram till för ngn vecka sen så funderade jag alvarligt på att gå med i SMFF som stöd medlem med. Har skjutit det beslutet på framtiden just nu![]()
Mvh / Fredrik Glawe.
den var bra!!!!Ursprungligen postat av Niclas_W
Sosen..
What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)
Tiga e Guld Tala e silver...fan va tradigt det har blivit på detta forum..Ja som trodde modellflyg skulle vara trevligt...
Snart blir blir det lugnare här, åtminstone fram till maj...![]()
Nytänd flygare!
(Nu även med elvisp!)
Tjena !! Det är jag som är STASI :-)
Som svar på LasseCubs påpekande så stog det klart och tydligt i trådarna varför dom låstes. Dessutom så hade vederbörande som här tidigare nämnts gott om tid på sig att debattera ämnena vidare.
Vi moderatorer diskuterade saken och röstade inom gruppen hur vi skulle göra. Beslutet att låsa trådarna togs i full demokratisk anda där majoritetens vilja var den som genomfördes, denna vilja var så även min egen.
Inte för att det finns någon egentlig anledning för att förklara varför vi gjorde som vi gjorde, det behövs faktiskt inte, inte ens enligt lag. Vi gör det ändå för att ingen skall fundera på anledningen eller misskreditera någon annan för detta.
Det finns däremot en lag och domstolsbeslut angående ärenden som går under rubriken "Förtal" och detta är således när en person, organisation eller annan juridisk person misskrediterar och sprider felaktig information om en annan juridisk person i syfte att förhindra eller förstöra för den andre parten..
Jag är FÖR Öppenhet och debatter, dessa främjar och uppmuntrar jag gärna.. men Dumhet, det motarbetar jag...
"I've Got The Power !!"
Ps. Kom på en sak.. Forum bara öppet för medlemmar.. Skulle det vara något konstigt med det? Kommer att tänka på flertalet andra forum där man måste vara medlem för att kunna skriva. Ds.
- www.rcflyg.se -
Gillar moderatorstasi!Ursprungligen postat av Larsa
Upp till kamp.... He He...
Stasisos
What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)