Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: ATT Förhindra Öppenhet

  1. #21

    Standard

    Har funderat på om man skulle vara med även i SMFF. men nu vet jag inte längre :?

  2. #22
    Glawes avatar
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    2 171
    Jobb
    Programerare
    Klubb
    Eslövs Flygklubb

    Standard

    mmm, fram till för ngn vecka sen så funderade jag alvarligt på att gå med i SMFF som stöd medlem med. Har skjutit det beslutet på framtiden just nu
    Mvh / Fredrik Glawe.

  3. #23
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard Re: Citat

    Citat Ursprungligen postat av Niclas_W
    Eftersom alla andra citerar så vill jag passa på att citera en för mig okänd..

    "Never argue with an idiot, he’ll drag you down to his level and then beat you with experience!!!"

    /Niclas
    den var bra!!!!

    Sosen..
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  4. #24

    Reg.datum
    jul 2006
    Inlägg
    57
    Jobb
    industri reperatör
    Klubb
    RC CLIPPERN

    Standard

    Tiga e Guld Tala e silver...fan va tradigt det har blivit på detta forum..Ja som trodde modellflyg skulle vara trevligt...

  5. #25
    Potetas avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    613
    Jobb
    Elektriker och ägare till www.jorgensel.se
    Klubb
    Klubblös

    Standard

    Snart blir blir det lugnare här, åtminstone fram till maj...
    Nytänd flygare!
    (Nu även med elvisp!)

  6. #26

    Standard

    Tjena !! Det är jag som är STASI :-)

    Som svar på LasseCubs påpekande så stog det klart och tydligt i trådarna varför dom låstes. Dessutom så hade vederbörande som här tidigare nämnts gott om tid på sig att debattera ämnena vidare.

    Vi moderatorer diskuterade saken och röstade inom gruppen hur vi skulle göra. Beslutet att låsa trådarna togs i full demokratisk anda där majoritetens vilja var den som genomfördes, denna vilja var så även min egen.

    Inte för att det finns någon egentlig anledning för att förklara varför vi gjorde som vi gjorde, det behövs faktiskt inte, inte ens enligt lag. Vi gör det ändå för att ingen skall fundera på anledningen eller misskreditera någon annan för detta.

    Det finns däremot en lag och domstolsbeslut angående ärenden som går under rubriken "Förtal" och detta är således när en person, organisation eller annan juridisk person misskrediterar och sprider felaktig information om en annan juridisk person i syfte att förhindra eller förstöra för den andre parten..

    Jag är FÖR Öppenhet och debatter, dessa främjar och uppmuntrar jag gärna.. men Dumhet, det motarbetar jag...

    "I've Got The Power !!"

    Ps. Kom på en sak.. Forum bara öppet för medlemmar.. Skulle det vara något konstigt med det? Kommer att tänka på flertalet andra forum där man måste vara medlem för att kunna skriva. Ds.

  7. #27
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Larsa
    Tjena !! Det är jag som är STASI :-)

    Som svar på LasseCubs påpekande så stog det klart och tydligt i trådarna varför dom låstes. Dessutom så hade vederbörande som här tidigare nämnts gott om tid på sig att debattera ämnena vidare.

    Vi moderatorer diskuterade saken och röstade inom gruppen hur vi skulle göra. Beslutet att låsa trådarna togs i full demokratisk anda där majoritetens vilja genomfördes, denna vilja var så även min egen.

    Inte för att det finns någon egentlig anledning för att förklara varför vi gjorde som vi gjorde, det behövs faktiskt inte. Vi gör det ändå för att ingen skall fundera på anledningen eller misskreditera någon annan för detta.
    Gillar moderatorstasi! Upp till kamp.... He He...

    Stasisos
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •