Eeeh... dum fråga, men har du tillräckligt med ström TILL laddaren?
Jag har oxå en Imax B6, där det helt plötsligt varnade för "break down". Strömkällan (bilbatteriet) hade för dålig spänning... Laddade det, sen var allting frid & fröjd!
Eeeh... dum fråga, men har du tillräckligt med ström TILL laddaren?
Jag har oxå en Imax B6, där det helt plötsligt varnade för "break down". Strömkällan (bilbatteriet) hade för dålig spänning... Laddade det, sen var allting frid & fröjd!
Retroholic!
Har testat det men det blir ingen skillnad
Jag har precis laddat batteriet så det ska inte vara några problem där.
Hmm, märkligt.
Det enda jag kan säga är att det ut som du har fel program på din bild. Du får testa knappa runt lite till. Se om du kan få igång den utan balans med!
Mvh / Fredrik Glawe.
Om du kan klicka på inc, eller dec, minns inte vilken, under själva laddningen och du inte kan få fram spänningen för varje cell så är du i vanlig laddningsläge. För jag antar att du inte kan se det om du laddar utan balansering trots att du har balanskabeln i!?
Det ser ut som att du inte har stuckit in den svarta och den röda kontakten ända in i uttagen på laddaren. Prova o gör det.Ursprungligen postat av PW
Har hittat felet nu. Jag måste ha gjort en dålig lödning igår med accen. Tog en ny och lödade den och det funkade. Tack för hjälpen.