http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/11/
detta gör ni på egen risk tar inget som helst ansvar för eventuella skador ni kan få under detta pass......
lev väl
http://www.viddler.com/explore/wesse/videos/11/
detta gör ni på egen risk tar inget som helst ansvar för eventuella skador ni kan få under detta pass......
lev väl
Senast redigerat av administrator den 2012-03-24 klockan 11:05.
Get high with hovering not drugs
Hörtedu, var får du allt ifrån Det var inte lätt o jag sträckte "rynksnöret" så det här blir ingen sällsam dag för mig
//Tobbe
Jag ger 10 stjärnor av 5 för detta inslag. Skall genast ta fram sändaren för ett morronpass. Undrar vad frugan skall säga nu. :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
haha ja du wesse .. då var denna dagen räddad ! som annan forum medlem sade .. det sista man gör innan kudden kolla wesses filmer det första man gör på morgonen kolla wesses filmer ! för då får man ett sällsamt lugn i hela kroppen
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Rekomenderar du att vi ska göra detta varje dag?
eller bara när vi ska ha en sällsam dag på fältet??
hmm vi som flyger med korvlåda då? har du nån bra uppvärming för oss också?
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***
jo visst! låta korven smaka väl underträningen ....ni kan ju även stå opp under övningen för att försvåra det hela liteUrsprungligen postat av drhanke
Get high with hovering not drugs
Jag rekomenderar att man gör det med infälld antenn, eller som jag som kör med kortantenn.
Måste man blya i nosen så har man en för liten motor.
"sväng höger" hahaha sjukt roligt
8)
Har varit på inomhusflyget å DrHanke tipsade om den här, har spanat 3-4ggr nu, hihihihihi *asg*
/Heda
NYBÖRJARE
Kyo Edge 540 inte så farlig som man tror...
Raptor 30 noooobie !
"Nu har alla delar vaknat som är till nytta idag" sa vår gode Wesse... men om man planerar att umgås med nån flicka framåt kvällen då?... ska man väcka ett visst bihang med en "helikopter" då eller??
Janne J
Går det så går det!!